دیجیزا/ دیروز بن گسکین در توییت خود تصویری با کیفیت از گوشی هوشمند پرچمدار آینده Xiaomi Mi 11 Pro منتشر کرد که براساس گزارش های درز شده گوشی و اسکچ‌های دستگاه ایجاد شده است. امروز اما شنیده می شود که شیائومی می ۱۱ پرو شاید دوربین ۵۰ مگاپیکسلی را به جای دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی ارایه کند.

این منبع اولین کسی بود که رندرهای دقیق آیفون X ، شیائومی می ۱۰ ، آیفون ۱۲ و بسیاری دیگر از تلفن های هوشمند را منتشر کرد، بنابراین می توان به او اعتماد کرد. اکنون وی تصریح کرد که دوربین پشتی شیائومی Mi 11 Pro از یک سنسور اصلی با رزولوشن ۵۰ مگاپیکسل استفاده خواهد کرد.

به یاد بیاورید که شیائومی می ۱۱ دارای یک سنسور ISOCELL HMX یا (S5KHMX) سامسونگ با وضوح ۱۰۸ مگاپیکسل با حسگر تصویر ۱/۱.۳۳ اینچی و پیکسل های ۰.۸ میکرونی است که قبلاً در دستگاه های دیگر شیائومی و موتورولا هم دیده شده بود.

برخی شایعات به وجود سنسور سونی IMX782 اعلام نشده اشاره دارند. که باید در خط تلفن های هوشمند Huawei P50 نیز استفاده شود. ما انتظار داریم شیائومی می ۱۱ پرو را در ماه فوریه امسال ارائه دهیم. اخیرا، معاون رئیس گروه شیائومی چانگ چنگ در Weibo پوستر تبلیغاتی منتشر کرد که نشان می دهد سری Xiaomi Mi 11 به زودی در سراسر جهان در دسترس خواهد بود.

چندی پیش با دیدیم که نمایشگر شیائومی می ۱۱ پرو همان نمایشگر شیائومی می ۱۱ است. در اکتبر سال گذشته، شیائومی از فناوری شارژ سریع بی سیم ۸۰W خبر داد. و ما فکر می کنیم این فناوری با می ۱۱ پرو اولین بار رونمایی خواهد شد. البته این تلفن باید از مقاومت در برابر آب برخوردار باشد و حدس می زنیم به درجه IP68 برسد.

نظر شما چیست؟ منتظر شیائومی ۱۱ پرو هستید؟