دیجیزا/ به نظر می رسد که این روزها غرق در شایعات موبایل های جدید اندرویدی هستیم. از سامسونگ تا شیائومی و وان پلاس مشغول ارایه پرچمدارهای جدید خود هستند. ما چندین شایعه درباره Xiaomi Mi 11 دیده ایم اما کارخانه شایعات یک لحظه هم استراحت ندارد. به لطف آن ها شما می توانید شیائومی Mi 11 را در واقعیت ببینید.

در این تصاویر فقط بخش پشتی گوشی مشخص است. طراحی کلی دوربین اصلی و رنگ قاب پشتی برای ما مشخص است. مشخص نیست که این یک محصول واقعی بوده یا یک ماکت که برای پشت ویترین فروشگاه های ساخته می شود، است. به هر صورت به ما نگاهی به قاب پشتی محصول می دهد که پیش از این هم کم ندیده بودیمش.

این تصاویر به من یادآور می شوند که قاب دوربین بزرگتر آن چیزی است که در تصورم شکل گرفته بود. اما طراحی کلی متمرکز بر دوربین اصلی را دوست دارم. در حقیقت اینجا می بینیم که شیائومی روی تعداد دوربین ها متمرکز نیست و در مقابل دوربین اصلی را با تاکید بیشتری نشان می دهد. امیدوارم در گوشی های میان رده و اقتصادی خود هم ذاتا همین رویه را پیش بگیرد (و دیگر برندها) تا به جای دوربین های کم استفاده یا بی استفاده از یک دوربین بهتر یا با کیفیت تر بهره گرفته شود.

اطلاعات مربوط به Mi 10 و Mi 10 Pro هنوز هم کم است، اما ما به اندازه کافی هست که تصور کنیم با چه چیزی رو به رو هستیم. نمایشگر QHD+ با رفرش ریت 120Hz برای مدل پرو ادعا شده است. در مورد مشخصات دوربین، انتظار می رود مدل پرو یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی را در کنار یک تله فوتو ۱۲ مگاپیکسلی قرار دهد. مورد دوم با پشتیبانی MEMC و پیشرفت های AI HDR کامل می شود.

ما فقط می توانیم فرض کنیم که دوربین ۱۲ مگاپیکسلی مورد بحث یک ماژول پریسکوپ است که در گزارش Mi 11 Pro مشاهده شد و که قبلاً به آن اشاره کردیم. متأسفانه، ما در مورد جزئیات مربوط به دوربین سه گانه در مدل عادی Mi 11 اطلاعاتی نداریم.

با توجه به جزئیات دیگر، کاملاً مطمئن هستیم که هر دو مدل Mi 11 از چیپ ست اسنپدراگون ۸۸۸ استفاده خواهند کرد. ما همچنین دارای گواهینامه های ظرفیت باتری هستیم که به ترتیب 4780 میلی آمپر ساعت و 4970 میلی آمپر ساعت برای Mi 11 و Mi 11 Pro را پیشنهاد می دهد.

هر دوی آنها احتمالاً به عنوان یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی در بازاریابی عنوان خواهند شد. این شباهت نزدیک باعث تقسیم نسبت کلی، طراحی و حتی نمایشگر بین دو دستگاه می شود. سرانجام انتظار می رود که هر دو گوشی شارژ سریع 55 وات را ارائه دهند.

نظر شما چیست؟ این طراحی برای شیائومی Mi 11 جذاب است؟