دیجیزا/ بر خلاف منبع مطلب ما که خیلی از شنیدن در دست توسعه بودن آپدیت اندروید ۱۱ ردمی نوت ۸ و مدل پرو تعجب کرده است، در حقیقت ما خیلی عادی می دانیم که یک گوشی میان رده محبوب حداقل ۲ آپدیت اساسی سیستم عامل را دریافت کند. ردمی نوت ۸ و ردمی نوت ۸ پرو با اندروید ۹ ارایه شده اند و حالا پس از دریافت اندروید ۱۰ با رابط کاربری MIUI 12 اصلا عجیب نیست که آپدیت اندروید ۱۱ بگیرد.


این منبع با مراجعه به کانال تلگرامی شیائومی و MIUI گزارش داده است که شیائومی قبلاً تست داخلی اندروید ۱۱ را برای Redmi Note 8 و Redmi Note 8 Pro آغاز کرده است.

به ادعای منبع مطلب، معمولا تلفن های Redmi Note یک به روزرسانی سیستم عامل اندروید و حداقل دو به روزرسانی MIUI دریافت می کنند (این نسبت به استاندارد دیگر برندهای اندرویدی پایین تر است). این بدان معنی است که به روزرسانی های سیستم عامل باید در اندروید ۱۰ به پایان رسیده باشد. با این حال، به نظر می رسد که شیائومی سیاست را تغییر داده، که خبر خوبی است.

اخیراً، بسیاری از تولیدکنندگان تلفن های هوشمند اندرویدی با پشتیبانی از بروزرسانی ها، دوره پشتیبانی از دستگاه های خود را افزایش می دهند، بنابراین بعید است شیائومی از این روند دور بماند.

در حال حاضر به روزرسانی اندروید ۱۱ برای Redmi Note 8 و Redmi Note 8 Pro تاریخ انتشار ندارد ، با این حال، به احتمال زیاد این اتفاق در اوایل سال آینده رخ خواهد داد. در حال حاضر، شیائومی مدل های دارای اولویت بالاتری دارد که هنوز به روز نشده اند.

سال آینده، این تلفن های هوشمند باید رابط کاربری MIUI 13 را نیز دریافت کنند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید ردمی نوت ۸ آپدیت اندروید ۱۱ را  رسما بگیرد؟ من خیلی امیدوارم اینطور باشد به خصوص زمانی که دستگاه هایی مانند گلکسی A51 قرار است ۳ آپدیت اساسی دریافت کنند!