کلیک/ پرونده های شکایت از اپل تمامی ندارد. این کمپانی امریکایی به تازگی مورد اتهام یکی از کاربران خود مبنی بر انفجار آیفون ایکس یکساله خود قرار گرفته است.

به تازگی یکی از کاربران استرالیایی اپل که آیفون ایکس او در جیبش منفجر شده است، پرونده ای را در دادگاه علیه غول کوپرتینو مبنی بر شکایت از اپل تشکیل داده است. این حادثه ابتدا در سال ۲۰۱۹ رخ داد اما شاکی ماجرا پس از عدم پاسخگویی صحیح شرکت به سوالات وی در مورد مشکل به وجود آمده، به تازگی اقدامات قانونی خود را علیه این شرکت امریکایی آغاز کرده است. به گزارش یکی از خبرگزاری های معتبر، رابرت دی رز، دانشمند استرالیایی، در دفتر کار خود نشسته بود که به یکباره احساس درد ناگهانی در پا کرد و صدای گاز گرفتگی عجیبی را از جیب خود شنید.

طبق گفته رابرت، “من صدای ضعیف یک انفجار کوچک را از جیب خود شنیدم، سپس به دنبال آن گاز گرفتگی احساس درد شدیدی در پای راستم کردم، بنابر این بلافاصله از جا پریدم و فهمیدم این مسئله از تلفن من نشأت گرفته است.” پس از بیرون آوردن آیفون ایکس خود از جیب، متوجه شد که از تلفنی که او فقط یکسال است آنرا خریداری کرده است، دود خارج می‌شود. انفجار این دستگاه در جیب این کاربر باعث سوختگی درجه دو در پاهای او شد. وی همچنین افزود که “من در آن لحظه همه جا را خاکستر میدیدم و پوست پایم نیز کنده شده بود.” علاوه بر این، گزارش شده است که این فرد چندین بار با این غول مستقر در کوپرتینو برای اطلاع این مسئله تماس گرفته است، اما هرگز پاسخی دریافت نکرده است. بنابراین، دانشمند استرالیایی شکایت خود را با همکاری وکلای خود جهت اقدامات قانونی علیه اپل در مورد جبران خسارت به جریان انداخته است.

لازم به ذکر است، این شرکت همچنین توسط شخص دیگری از ملبورن مورد اتهام قرار گرفته است که ادعا می کند “پس از گرم شدن بیش از حد اپل واچ خود، مچ دستش سوخته است”. در حال حاضر، این شرکت در حال بررسی هر دو شکایت است که به دادگاه ارسال شده است. متأسفانه درحال حاضر این تمام اطلاعاتی است که در دسترس است، بنابر این برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.