انتخاب/ سیستم یادآوری حرکت Getupp Assist شما را تشویق می‌کند که بیشتر از صندلی خود بلند شوید و در نتیجه تحرک داشته باشید. 
 

به گزارش گجت فلاو، نشستن طولانی مدت در هر روز می‌تواند منجر به مشکلات سلامتی مانند چاقی، دیابت نوع ۲ و بیماری‌های قلبی عروقی شود.

اکنون وقت آن است که با یادآوری حرکت Getupp Assist رفتار کم تحرک خود را کنار بگذارید. این ابزار روی میز شما چسبانده می‌شود و یادآوری‌های منظمی برای بلند شدن و حرکت و ایجاد عادات سالم به شما ارسال می‌کند.

علاوه بر این، Getupp Assist یادآوری‌های ایستاده را در فواصل زمانی که از پیش تعیین کرده اید ارسال می‌کند. نشانگر‌های LED یکپارچه به عنوان راهنمای زمان ایستادن و مدت زمان ایستادن کار می‌کنند. این دستگاه حتی می‌تواند تشخیص دهد که شما در حالت ایستاده و نشسته درست و ارگونومیک خود هستید.

هنگامی که ۴ نشانگر LED آبی شد، به هدف ثابت خود رسیده اید. از همه بهتر، GetUpp Assist این داده‌ها را به تلفن شما منتقل می‌کند، بنابراین می‌توانید زمان ایستادن و نشستن روزانه خود را ردیابی کنید.

در نهایت، یک ایستگاه شارژ داخلی برای شارژ راحت تلفن شما (حتی هنگام استفاده از دستگاه)، را  شامل می‌شود. قیمت این محصول حدود ۱۰۰ دلار است.