دیجیزا/ این روزها شاهد انتشار سیستم‌های مورد نیاز و همچنین تاریخ انتشار بازی‌هایی هستیم که توسعه و ساخت آنها مدت ها ادامه داشته و حتی این زمان به چند سال نیز می‌رسد. بازی‌هایی که گیمرهای بسیاری در سراسر جهان به انتظار عرضه آنها نشسته بودند. بازی Crusader Kings 3 نیز از جمله همین عناوین است که اینک سیستم مورد نیاز آن برای اجرا در کامپیوتر و لپ تاپ ها، منتشر شده است.

بازی Crusader Kings 3 با چه پلتفرم‌هایی قابل اجرا است؟ این بازی در انواع لپ تاپ و کامپیوترهای ویندوزی، سیستم عامل مکینتاش، مک او اس و لینوکس قابل اجرا است. بازی Crusader Kings 3 یک عنوان در سبک استراتژیک است که به نبردهای صلیبی و قرون وسطی می پردازد. با توجه به موفقیت‌های دو نسخه پیشین، استودیو پارادوکس اینتراکتیو (Paradox Interactive) به فکر نسخه سوم آن افتاده بود.

به نظر می‌رسد که این بازی نزدیک به سه سال در حال توسعه بوده است. بازی Crusader Kings 3 در تاریخ ۱ سپتامبر (۱۱ شهریور ماه) به صورت رسمی منتشر خواهد شد. برای اجرای این بازی، به سیستم‌های زیر نیز خواهید داشت. در ادامه به سراغ سیستم‌های مورد نیاز و درخواستی، جهت اجرای بازی Crusader Kings 3 خواهیم پرداخت.

حداقل سیستم مورد نیاز:
پردازنده: Intel Core i5-750 یا Intel Core i3-2120 یا AMD Phenom II X6 1055T
حافظه رم: ۴ گیگابایت
کارت گرافیک: Nvidia GeForce GTX 460 یا AMD Radeon HD 6970 یا Intel Iris Pro 580
سیستم عامل: بر روی ویندوز ۸.۱ تا ۱۰ نوع ۶۴ بیتی (ویندوز پیشنهادی Win 10 Home)
فضای خالی: ۸ گیگابایت

سیستم مورد نیاز:
پردازنده: Intel Core i5- 4670K یا AMD Ryzen 5 2400G
حافظه رم: ۸ گیگابایت
کارت گرافیک: Nvidia GeForce GTX 1650
سیستم عامل: بر روی ویندوز ۸.۱ تا ۱۰ نوع ۶۴ بیتی (ویندوز پیشنهادی Win 10 Home)
فضای خالی: ۸ گیگابایت