دیجیزا/ درحالی‌که طرفداران فکر می‌کردند دیگر این هفته سونی زمان برگزاری رویداد دیجیتالی جدید پلی‌استیشن ۵ و اعلام قیمت آن را مشخص می‌کند، شرکت ژاپنی قصد برگزاری یک برنامه‌ی تبلیغاتی برای PS VR در روزهای آتی را دارد.
   
رویداد PlayStation VR Spotlight با محوریت بازی‌های هدست واقعیت مجازی پلی استیشن سونی از مدتی قبل آغاز شد و تا جمعه‌ی این هفته ادامه دارد. در این مدت برخی از بازی‌های پلی‌استیشن VR تخفیف می‌خورند، تریلرهایی از بازی‌های جدید دستگاه نام‌برده پخش می‌شوند و سونی اخبار بازی تازه‌ای راجع به محصولات واقعیت مجازی را تحویل بازیکنان می‌دهد.

بازی Arizona Sunshine، بازی Blood and Truth، بازی Astro Bot Rescue Mission، بازی Borderlands 2 VR، بازی Farpoint، بازی Superhot VR و بازی Tetris Effect تنها برخی از آثاری هستند که به‌نوعی در این رویداد پراکنده نقش دارند. راستی تمامی تخفیفات اعمال‌شده روی بازی‌ها در این رویداد تا پایان روز ۲۳ سپتامبر (۲ دیجیزا) در پلی‌استیشن استور باقی می‌مانند.

مطابق تمامی شایعات موجود، کنسول‌های نسل ۹ مایکروسافت و سونی تا دو ماه و چند روز دیگر عرضه خواهند شد. اما شرکت ژاپنی اعلام کرد که این هفته هم نباید منتظر خبر جدیدی از پلی استیشن ۵ و اعلام قیمت آن باشیم. شاید واقعا همان‌گونه که یکی از گزارش‌های اخیر گفت، قرار است در توکیو گیم شو ۲۰۲۰ با رویداد دیجیتالی جدید سونی برای بازی‌های پلی‌استیشن ۵ و اعلام قیمت آن روبه‌رو بشویم؛ نمایشگاهی که از ۲۳ تا ۲۷ سپتامبر (۲ تا ۶ دیجیزا) برگزار می‌شود و سونی حضور خود در آن را تایید کرده است.