دیجیزا/ با اینکه سونی در سالی جاری یک گوشی بالارده یعنی Xperia 1 II را معرفی کرده، به تازگی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده که به زودی رویدادی جدید برای معرفی محصولی نو از سری اکسپریا که احتمالا Xperia 5 II است را تدارک می‌بینند. به این ترتیب سونی اکسپریا ۵ مارک ۲ احتمالا ۲۷ شهریور ۹۹ معرفی شود.

این کهنه‌ کار دنیای فناوری ژاپنی اعلام کرده که در بیست و هفتم شهریور در ساعت یازده و نیم صبح مراسمی با موضوع معرفی محصولی جدید از سری اکسپریا برگزار می‌شود. در ادامه تصویری که سونی در دعوت‌نامه برای خبرنگاران ارسال کرده را مشاهده می‌کنیم که اطلاعات زیادی درباره جزئیات مراسم به ما نمی‌دهد و فقط ساعت و تاریخ در آن مشخص است.

به نظر شما جریان از چه قرار است؟ حدس ما این است که سونی برنامه دارد تا گوشی Xperia 5 II را که دیروز ما به تصاویر و اطلاعات فاش شده از آن پرداختیم را به صورت رسمی معرفی کند.

همان‌طور که در تصویر فاش شده مشخص بود گوشی جدید با نسخه پارسال تفاوت آن‌چنانی ندارد و از نکات متمایزکنندهٔ آن می‌توان به اضافه‌شدن دکمه‌ای جدید در سمت راست گوشی اشاره کرد.

اندازه Xperia 5 II همچنان مشخص نیست اما باتوجه‌به اینکه Xperia 5 از پرچمدار سونی یعنی Xperia 1 کوچک‌ترین بود پس تصور می‌کنیم این گوشی نیز جمع‌وجور و کامپکت باشد. می‌توان امیدوار بود که این دفعه سونی تمرکز خود را بر روی دوربین این دستگاه در حقیقت همان‌طور که Xperia 1 II دستگاهی برای عکس‌برداری و فیلم‌برداری حرفه‌ای طراحی شد.

آیا شما برای گوشی جدید سونی یعنی اکسپریا ۵ مارک ۲ هیجان‌زده هستید؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید؟