برای داشتن یک فراری آخرین مدل شما نه‌تنها باید پول، شهرت و قدرت داشته باشید بلکه باید قوانین مختلف این شرکت را رعایت کنید!

کیم کارداشیان

سال‌هاست که کیم کارداشیان به خاطر یک شایعه در لیست سیاه فراری قرار دارد. ظاهرا او در سال ۲۰۱۱ از فردی یک فراری بعنوان کادوی عروسی دریافت کرده که آن فرد یک کلاهبردار بوده است.

جاستین بیبر

شایعه‌ شده که بیبر در یک مهمانی بدلیل مصرف بیش از حد الکل فراموش کرده که فراری ۴۵۸ شخصی اش را کجا پارک کرده و ۳ هفته طول کشیده تا آن را پیدا کند! به همین دلیل جاستین بیبر تا آخر عمر اجازه ندارد که یک فراری بخرد.

نیکولاس کیج

بازیگر مشهور هالیوودی در دوران اوج شهرت و ثروتش میلیون ها دلار خرج خودروهای گران قیمت و لوکس فراوان کرد که شامل یک فراری انزوی یک میلیون دلاری بود. کیج پس از ورشکستگی مجبور شد تمامی کلکسیون خودروهایش را در حراجی به فروش بگذارد؛ کاری که به مذاق مدیران فراری خوش نیامد.

تایگا Tyga

رپر امریکایی که به خاطر پرداخت نکردن قسط‌های خودروهای لیزینگی از جمله یک مدل ۴۵۸ بدنام شده بود، پس از شکایت کمپانی فراری به لیست سیاه اضافه شد.

کریس هریس Chris Harris

مجری جدید برنامه Top Gear که قبل از مجر‌ی‌گری یک خبرنگار بود، مقاله‌ای بر علیه فراری نوشت و این شرکت را متهم به قانون شکنی کرد که در نهایت کمپانی فراری این اتهامات را قبول نکرد و هریس را برای خرید فراری‌های جدید تا ابد محروم کرد.

بلک چاینا Blac Chyna

مدل و اینفلوئنسری که بخاطر خودنمایی بدنه فراری کالیفرنیای شخصی‌اش را کاملا با رنگ صورتی پوشاند؛ کاری که بر خلاف قوانین شرکت فراری است.

فیفتی سنت  ۵۰Cent

فراری ۴۸۸ رپر امریکایی بخاطر خالی بودن باتری روشن نشد و او پس از این موضوع در صفحه اینستاگرامش این خودرو را بی‌مصرف خواند! فیفتی سنت به دلیل خدشه دار کردن تصویر فراری به لیست سیاه افزوده شد.

ددمائو۵ Deadmau5

هنرمند و تنظیم کننده موسیقی ، لوگوی اسب فراری خود را با علامتی به شکل گربه عوض کرد و نام خودرو را به پوراری (Purrari) تغییر داد؛ او با این کار دو قانون مهم فراری را نقض کرد.

برای دیدن ویدئوهای جذاب به یوتیوب دیجیزا سر بزنید ‎