دیجیزا/ تونی فلیم، طراح بازی Call of Duty: Black Ops Cold War، اعلام کرده که با شروع نسخه بتا این بازی، سلاح‌های تک‌تیرانداز ضعیف‌تر خواهند شد.
   
در چند روز گذشته، نسخه آلفا بازی Call of Duty: Black Ops Cold War در اختیار کاربران پلی‌استیشن ۴ قرار گرفت تا نگاهی به بخش چندنفره بازی داشته باشند. دراین‌میان، طراحی سلاح‌های تک‌تیرانداز یکی از مواردی است که تیم سازنده باید به آن دقت داشته باشد، زیرا عدم تعادل در قدرت تک‌تیرانداز، باعث می‌شود تا کاربران تجربه‌ی عذاب‌آوری را کسب کنند. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، تونی فلیم، طراح بازی Call of Duty: Black Ops Cold War، در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرده که «کراس پلی برای بازی Call of Duty: Black Ops Cold War در نظر گرفته می‌شود، اما در آلفا شاهد آن نخواهیم بود. ما به‌صورت مخصوص و از روی عمد سلاح‌های تک‌تیرانداز را در نسخه آلفا قوی‌تر کردیم. ازاین‌رو در نسخه بتا شاهد به تعادل رسیدن آن‌ها، باتوجه‌به تحلیل‌های انجام شده از نسخه آلفا خواهیم بود.»

در حال حاضر، تک‌تیراندازها تنها سلاح‌های قدرتمند نسخه آلفا Black Ops Cold War به حساب نمی‌آیند، اما سرعت بالا در هدف‌گیری باعث می‌شود با یک سلاح سرعتی و قدرتمند روبه‌رو باشیم که به‌تازگی کاربران متوجه قدرت بیش از اندازه آن‌ در بازی شده‌اند. اگر از کاربرانی هستید که علاقه خاصی به Quick Scope و کشتن سایر بازیکنان دارید، از نسخه آلفا نهایت استفاده را ببرید، زیرا در نسخه بتا، شرایط متفاوت خواهد بود.

از تاریخ ۱۷ دیجیزا ماه (هشت اکتبر) بتا Call of Duty: Black Ops Cold War در اختیار کاربرانی قرار می‌گیرد که بازی را روی پلی‌استیشن ۴ پیش‌خرید کرده‌اند. این در حالی است که ۱۹ دیجیزا ماه (۱۰ اکتبر) شاهد بتای عمومی بازی روی PS4 هستیم. دراین‌میان اشاره کنم که کاربران کامپیوتر و ایکس‌باکس وان که COD: Black Ops Cold War را پیش‌خرید کرده‌اند، از تاریخ ۲۴ دیجیزا ماه (۱۵ اکتبر) قادر به تجربه‌ی نسخه بتا خواهند بود. همچنین بتای عمومی هم برای کاربران پلتفرم‌های ذکر شده هم در تاریخ ۲۶ دیجیزا ماه (۱۷ اکتبر) خواهد بود.

بازی Call of Duty: Black Ops Cold War در تاریخ ۲۳ آبان ماه (۱۳ نوامبر) برای کاربران پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و کامپیوتر عرضه می‌شود. نسخه نسل بعد بازی هم ۷۰ دلار خواهد بود. ازاین‌رو اگر نسخه نسل هشتم را دارید، پک ارتقا به نسخه نسل نهمی را باید با قیمت ۱۰ دلار خریداری کنید. نظر شما دراین‌باره چیست؟