دیجیزا/ اکنون بازی بازان می ‌توانند مجموعه ای از بازی ها را از آرشیو GOG خود در سرویس پخش انویدیا، از جمله سری The Witcher را بازی کنند.

برخی از طرفداران سرویس بازی ابری Nvidia GeForce Now مدتی است که با یک معمای عجیب و غریب درگیر هستند. اگر کاربران به جای استیم (Steam)، عنوانی را از GOG بر می‌داشتند، سرویس توانایی اجرای آن را نداشت. این باعث ناامیدی بازی‌بازان بالقوه‌ای شد که می‌خواستند عناوین سطح بالا را روی سیستم‌های سطح پایین تجربه کنند، اما اکنون همه چیز امیدوار کننده‌تر به‌نظر می‌رسد.

این رویه پس از انتشار بازی Cyberpunk 2077 تغییر کرد. زمانی که سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt Red) تایید کرد که این بازی اولین نسخه‌ی GOG در GeForce Now خواهد بود. انویدیا اکنون این مجموعه را گسترش داده است و سری The Witcher را نیز پیشتیبانی می‌کند و در آینده پشتیبانی از از سه نسخه‌ی GOG این بازی را دارا خواهد بود.

از دیگر عناوین پشتیبانی شده می توان به Thronebreaker: The Witcher Tales ، Stronghold: Warlords و بازی کلاسیک کارت Uno اشاره کرد. به نظر نمی‌رسد Nvidia فقط به چنین فعالیت‌هایی خودش را محدود کند. این شرکت به برنامه‌های آینده خود، از جمله همکاری بیشتر با GOG ادامه خواهد داد. بنابراین انتظار می‌رود که به زودی شاهد پشتیبانی گسترده‌ای از نسخه‌های غیر استیمی بیشتر بازی‌ها و حتی احتمالاً همکاری با سایر خدمات فراتر از آن در آینده باشید.