مشخصات S23 اولترا در پایگاه داده ۳C فهرست شده که طبق آن پرچمدار جدید سامسونگ حداقل از شارژ سریع ۲۵ وات پشتیبانی می‌کند.

سامسونگ گلکسی S22 اولترا را در اوایل سال جاری معرفی کرد. انتظار می‌رود تا جانشین آن، یعنی گلکسی S23 اولترا در ژانویه یا فوریه سال ۲۰۲۳ عرضه شود. حالا مشخصات این دستگاه در پایگاه داده ۳C فهرست شده تا برخی مشخصات از جمله جزئیات مربوط به شارژ آن مشخص شود.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده بر اساس این لیست، گلکسی S23 اولترا سامسونگ دارای شماره مدل SM-S9180 خواهد بود و حداقل از شارژ سریع ۲۵ وات پشتیبانی می‌کند. این شرکت برای آزمایش‌های خود از شارژری با شماره مدل EP-TA800 استفاده کرده، اما با توجه به اینکه S22 اولترا بدون شارژر در جعبه عرضه شده، بعید به نظر می‌رسد که گوشی جدید نیز همراه با شارژر در دسترس کاربران قرار بگیرد.

باید به این نکته اشاره کرد که گلکسی S22 اولترا از شارژ بی‌سیم ۱۵ وات و همچنین شارژ سریع ۴۵ وات پشتیبانی می‌کند. حالا سامسونگ ممکن است مشخصات سخت‌افزاری مربوط به شارژ S23 اولترا را بهبود بخشد و آن را دقیقا مانند مدل قبلی همراه با شارژ سریع ۴۵ واتی معرفی کند.

انتظار می‌رود که گلکسی S23 اولترا نسبت به S22 اولترا شامل بهبودهای جزئی شود. از جمله این موارد می‌توان به نمایشگر ۶.۸ اینچی QHD+ Dynamic AMOLED ادعا شده درباره آن اشاره کرد. گفته می‌شود که نمایشگر دستگاه منحنی خواهد بود و در روزنه بالای آن شاهد یک دوربین سلفی ۴۰ مگاپیکسلی باشیم.

علاوه بر این، انتظار می‌رود که شاهد دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی جدیدی روی پنل پشتی دستگاه باشیم و سه سنسور دیگر دوربین تغییری نکند. با این وجود، می‌توان گفت که یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض، یک دوربین تله فوتو ۱۲ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳ برابر و یک دوربین تله فوتو ۱۲ مگاپیسکلی دیگری با زوم اپتیکال ۱۰ برابر در S23 اولترا حضور خواهند شد.

در داخل، این دستگاه دارای چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۲ خواهد بود و همچنین گفته شده بود که سامسونگ احتمالا در برخی مدل‌های گلکسی S23 از اگزینوس ۲۳۰۰ استفاده می‌کند. نکته قابل توجه دیگر اینکه گلکسی S23 سامسونگ احتمالا از باتری بزرگتری نسبت به نسل قبل بهره خواهد برد.