دیجیزا/ پس از ماه ها شایعه مبنی بر اینکه ساعت وان پلاس بار دیگر در حال توسعه است، این بار و توسط مدیر عامل وان پلاس، پیت لاو ، در مصاحبه با مجله Input رسماً تأیید شده است که ساعت وان پلاس در دست توسعه است.

در حالی که وان پلاس قبلا برنامه های خود را برای انتشار یک ساعت هوشمند لغو کرده بود، شایعات پیرامون ارایه OnePlus 8T به آن دامن زد. در تیزری که توسط خود این برند تجاری توییت شد، حاوی یک تصویر طراحی شده از یک پوشیدنی با جمله “آنچه می توانست باشد اما هرگز نشد.” بود. این به محصولی که در سال ۲۰۱۵ در دست توسعه بوده، اشاره داشت.

متأسفانه، لاو در مصاحبه طولانی خود نه درباره دلیل حضور دوباره این شرکت در توسعه یک ساعت هوشمند و نه جزئیات خاصی را در مورد اینکه ساعت OnePlus برای جلب نظر در ساعت های هوشمند امروزی شامل چه چیزی را ارایه خواهد کرد، را عنوان نکرد. اما او به Input گفت که این شرکت با گوگل در تلاش است:

“سعی کند ارتباط بین اکسیستم Wear OS و Android TV و تلفن های هوشمند اندروید را بهبود بخشد تا این توانایی را برای همکاری بهتر دستگاه در اکوسیستم ها ایجاد کند.”
به نظر می رسد این قرار است یک تجربه در سطح اکوسیستم اپل را ارایه کند. برای مثال این تجربه شامل انتقال اطلاعات یکپارچه در اکوسیستم آن که اجازه می دهد پیام ها، تماس ها / FaceTime و اکنون اتصال صوتی بین سیستم عامل ها جریان داشته باشد، است. باید منتظر بمانیم و ببینیم این مشارکت چه نتیجه ای دارد، اما چنین همکاری نزدیک نشان می دهد که این سیستم عامل Wear OS گوگل را اجرا می کند.

این همه اطلاعات جدید درباره OnePlus Watch است، اما تأیید رسمی به ما اطلاعات خاصی را نمی دهد، فقط همین که می دانیم در دست توسعه است. بقیه شایعات قبلی به ما طراحی بدنه گرد را ارائه می داد. همچنین شایعه دیگری مبنی بر وجود نسخه OnePlus Watch Cyberpunk 2077، احتمالاً در کنار OnePlus 8T Cyberpunk 2077 Edition داشت.

نظر شما چیست؟ منتظر وان پلاس واچ هستید؟