دیجیزا/ سری فوررانر Garmin را به عنوان ساعت‌های جی‌پی‌اس دار مناسب برای دویدن می‌شناسیم. تازه‌ترین آن‌ها ساعت هوشمند گارمین Forerunner 745 است که NFC و امکانات زیاد دیگری دارد.

گارمین Forerunner 745 در قیاس با فوررانر ۹۴۵ یک ساعت هوشمند میان رده محسوب می‌شود؛ اما از لحاظ امکانات چیزی کم و کسر ندارد. از قابلیت‌های معمول آن باید به مدیریت نوتیفیکیشن‌ها و حافظه برای ذخیره و پخش موسیقی اشاره کنیم. پشتیبانی از NFC هم امکان استفاده از درگاه پرداخت Garmin Pay را فراهم می‌کند.

در بین محصولات گارمین، فوررانر ۷۴۵ سبک‌ترین و کوچک‌ترین ساعت در نوع خود (مناسب برای دو و ورزش سه‌گانه) است. یک صفحه نمایش ۱.۲ اینچی always-on با وضوح ۲۴۰ در ۲۴۰ پیکسل دارد و وزنش به ۴۷ گرم می‌رسد. ابعاد گجت نیز ۴۳.۸ در ۴۳.۸ در ۱۳.۳ میلی‌متر است.

ردیاب فیتنس این ساعت می‌تواند ۱۰۰ حرکت ورزشی مختلف را ثبت کند. همچنین به صورت پیش‌فرض پروفایل‌هایی برای انجام فعالیت‌هایی مانند شنا، رکاب‌زنی و دویدن دارد. سنسور اکسیژن خون برای سنجش حداکثر اکسیژن مصرفی (VO2 max) و  پالس اکسی‌متر برای اندازه‌گیری اشباع اکسیژن خون را هم نباید از قلم بیندازیم که باعث نظارت بهتر روی خواب کاربر می‌شود.

گارمین فوررانر ۷۴۵ تا فشار ۵ اتمسفر ضد آب است. امکانات ارتباطی آن، شامل بلوتوث و وای-فای می‌شود. باتری بزرگی هم دارد که انرژی لازم برای یک هفته استفاده ملایم را فراهم می‌کند. حتی با GPS روشن، شارژ باتری تا ۱۶ ساعت دوام می‌آورد و اگر همزمان موسیقی نیز در حال پخش باشد، ۶ ساعت شارژدهی دارد.

قیمت ساعت هوشمند گارمین Forerunner 745
ساعت جدید Garmin در رنگ‌های مشکی، سفید، قرمز و سبز عرضه می‌شود. خریداران در آمریکا باید ۵۰۰ دلار بپردازند. قیمت فروش در اروپا و انگلستان به ترتیب ۴۹۰ یورو و ۴۵۰ پوند است.