دیجیزا/ تنها تا یک ماه دیگر تا انتشار بازی Godfall باقی مانده و تا به حال اطلاعات گسترده‌ای از این عنوان منتشر شده است. اخیراً توسعه‌دهندگان این اثر در مورد محتوای این بازی پس اتمام حالت داستانی آن صحبت کرده‌اند.

بازی Godfall یکی از عناوین هنگام عرضه‌ی کنسول پلی‌استیشن ۵ محسوب می‌گردد. اخیراً آقای دیک هین (Dick Heyne)، تهیه‌کننده‌ی فنی این بازی، در مصاحبه با وب‌سایت GameByte توضیحاتی را در مورد محتوای پس از پایان بخش داستانی این عنوان ارائه داده است.

طبق گفته‌ی آقای هین، بازی‌بازان پس از اتمام بخش داستانی بازی Godfall حالت جدیدی به نام Tower of Trials در دسترس آن‌ها قرار خواهد گرفت. این حالت دارای یک گیم‌پلی rogue-like است که مانند سایر حالت‌های موجود در این بازی می‌تواند به صورت تک‌نفره و Co-Op تجربه شود. همچنین این حالت دارای مسابقات مبارزه‌ای با دشمنانی است که به تدریج درجه‌ی سختی آن‌ها ارتقا می‌یابد و با پیشرفت بازی‌بازان و بدست آوردن کلیدهای طبقه و نزدیک شدن به مرکز Monolith پاداش قابل توجهی به آن‌ها داده خواهد شد. هنگامی که بازی‌بازان از این حالت خارج شوند، میزان پیشرفت آن‌ها به صفر بازمی‌گردد.

بازی‌بازان با پیشرفت در حالت Tower of Trials، درب‌های جدیدی برای آن‌ها باز می‌شوند و جوایز مختلفی ارائه می‌دهند و به آن‌ها این اجازه را می‌دهد که بر اساس قفل درب‌ها، انواع مختلفی از پاداش‌ها را انتخاب کنند. زمانی که چالش پشت درب کامل شود، بازیکنان پاداش دریافت خواهند کرد و می‌توانند انتخاب کنند که این بخش آزمایشی را ادامه دهند یا از آن حالت خارج شوند.

درحالی‌که بازی Godfall بیشترین تمرکز خود را برروی بخش Co-Op آنلاین قرار داده است، استودیوی کانترپلی گیمز (Counterplay Games) اعلام کرد که این بازی را می‌توان به صورت تک‌نفره و بدون نیاز به اشتراک PlayStation Plus تجربه کرد. این خبر خوبی برای افرادی است که در این سرویس آنلاین عضویت ندارند. به خصوص با توجه به قیمت ۷۰ دلاری این بازی، ممکن است این روند در بازی‌های جدید به یک استاندارد تبدیل شود.

با وجود عدم نیاز به اشتراک PlayStation Plus، بازی Godfall همانند عنوان Marvel’s Avengers نیازمند اتصال دائم به اینترنت است. در همین راستا، تمام داده‌های ذخیره در بازی در سرور آن قرار داده می‌شوند. استودیوی کانترپلی گیمز از عرضه‌ی بسته‌های الحاقی برای این خبر داده است، اما فعلا جزئیات و تاریخ عرضه‌ی آن مشخص نشده‌اند.

بازی Godfall در تاریخ ۲۲ آبان ماه ۱۳۹۹ (۱۲ نوامبر ۲۰۲۰) برای کنسول‌ پلی‌استیشن ۵ و پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.