پورشه از ماشینی رونمایی کرده که با الهام از شخصیت کارتونی سالی کاررا در فیلم انیمیشن کارز یا ماشین‌ها ساخته شده است. از این ماشین فقط ۱ دستگاه ساخته شده و قرار است ماه آینده به حراج گذاشته شود. 

کارز یکی از فیلم‌های پرطرفدار انیمیشن است که سه قسمت از آن بین سال‌های ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۷ ساخته شد. سالی کاررا یکی از شخصیت‌های محبوب و الهام بخش این فیلم است. او وکیلی در شهر رادیاتور اسپرینگ است که لایتنینگ مک‌کویین، شخصیت اصلی فیلم در طول داستان عاشقش می‌شود.

ماشینی که پورشه با الهام از سالی ساخته، نسل جدید مدل ۹۱۱ جی‌تی‌اس است. شرکت پیکسار، سازنده انیمیشن‌های کارز هم در ساخت ماشین با پورشه همکاری کرده است.
برای ماشین رنگی ساخته شده که بسیار به رنگ سالی در کارتون شبیه است. طراحان پورشه همچنین رینگ‌های ویژه‌ای شبیه به سالی برای ماشین طراحی کرده‌اند. پورشه می‌گوید این رنگ و چرخ‌ها فقط برای این ماشین ساخته شده و به مشتریان دیگر عرضه نخواهد شد. 

رنگ چراغ‌ها هم تغییر کرده تا به چراغ‌های سالی بیشتر شبیه شود. تتویی که سالی در پشت خود داشت هم شبیه‌سازی شده است. همراه ماشین یک ساعت هم به خریدار داده می‌شود که ویژه مدل سالی طراحی شده است.

تخمین رسمی درباره رقمی که این ماشین در حراج فروخته خواهد شد اعلام نشده، اما مدل‌های تک پورشه معمولا بسیار گران است. قیمت پایه پورشه‌ای که سالی براساس آن ساخته شده نزدیک به ۱۴۵ هزار دلار است و برخی رسانه‌ها پیش‌بینی کرده‌اند که سالی تا ده برابر این قیمت فروخته شود. قرار است درآمد حاصل از فروش ماشین به آژانس پناهندگان سازمان ملل متحد و یک خیریه که به دختران آمریکایی و کانادایی کمک می‌کند داده شود.