دنیای ما پر از شگفتی‌‌ است. یک سیاره نادر که ۱۴ میلیارد سال بعد از آغاز جهان میزبان حیات‌ ‌هوشمند، گونه‌‌های جانوری و گیاهی است. اما ما انسان‌‌ها به‌‌راحتی و با بی‌‌تفاوتی در حال نابودکردن این خانه زیبا و به احتمال زیاد تنها سیاره مسکونی تمام کیهان هستیم. «دیوید آتنبورو» طبیعی‌‌دان، مستندساز و گیرنده نشان شوالیه از ملکه انگلستان که با مستندهایی مثل «زندگی»، «سیاره زمین» (برای تماشا کلیک کنید) و «سیاره آبی» (برای تماشا کلیک کنید) نقش بی‌‌مثالی در به‌‌تصویرکشیدن زیبایی چشم‌‌نواز سیاره زمین به‌ ‌ما داشته، این‌‌بار با مستند «دیوید آتنبورو، زندگی روی سیاره ما» می‌‌خواهد ضمن به‌‌تصویر کشیدن زیبایی‌‌ها، هشدار هم بدهد و از فرآیند نابودی محیط زیست بگوید.

این مرد شگفت‌‌انگیز که شاید بیشتر از هرکسی گوشه و کنار سیاره را دیده و کاووش کرده، این‌‌بار کارگردان اثر نیست و در مقام راوی ظاهر شده تا در حدود ۹۰ دقیقه به‌‌عنوان یک طبیعی‌‌دان از تغییراتی بگوید که به زمین تحمیل شده. این مستند زیبا که از کاربران IMDB امتیاز ۹ و از منتقدان روتن تومیتوز امتیاز بالای ۹۶ از ۱۰۰ را گرفته، محصول ۲۰۲۰ است و شما با یک دوبله فارسی هنرمندانه می‌‌توانید در بخش «فیلم و سریال» دیجیزا به تماشای آن بنشینید. پیشنهاد ما این است که برای لذت بیشتر مستند را در نمایشگر بزرگ، به‌‌خصوص تلویزیون تماشا کنید. 

>> لینک تماشای مستند با دوبله فارسی اختصاصی   

.
نکته ۱: برای تماشای فیلم با اینترنت همراه اول، ایرانسل و رایتل نیازی به خرید اشتراک ندارید. (حجم مصرفی شما تمام بهاء می‌شود). فقط کافی است برای تماشای بهتر آخرین خبرتان را به‌روز کنید. 
نکته ۲: اگر می‌خواهید با تلویزیون هوشمند فیلم تماشا کنید کافی‌ست اینترنت همراه را روی تلویزیون هات‌اسپات کنید و «دیجیزا» را در مرورگرتان جست‌وجو کنید.
نکته ۳: اگر هم از اینترنت خانگی استفاده می‌‌کنید می‌توانید با کمترین قیمت ممکن یک اشتراک بگیرید. در این حالت حجم اینترنت مصرفی شما نیم بهاء خواهد بود.

اگر مستند دوست دارید، این پیشنهاد ما را هم از دست ندهید:

.

.

.

.

.