سخت افزار/ الکترونیک آرتز سرانجام زمان عرضه اپیکس لجندز برای نینتدو سوئیچ را اعلام کرد. این یعنی در آینده نزدیک امکان بازی کراس پلی میان کاربران این کنسول و دستگاه‌های دیگر نیز فراهم خواهد شد.

Apex Legends یکی از محبوب‌ترین بازی‌های بتل رویال آنلاین به حساب می‌آید که قرار است خیلی زود برای کنسول نینتندو سوئیچ نیز عرضه شود. امروز EA اعلام کرد کرد که نسخه پرتابل این بازی بتل رویال علمی تخیلی را در تاریه ۹ مارچ، یعنی ۱۹ اسفند برای نینتندو سوئیچ منتشر خواهد کرد.

اپیکس لجندز برای نینتدو سوئیچ بدون هیچ تغییر عرضه می‌شود
Chad Grenier، مدیر بخش بازی ایپکس گفته است که نسخه جدید دارای امکان کراس پلتفرم بوده و آخرین محتوای فصلی بازی را با تمامی ویژگی‌هایی که در سایر نسخه‌های بازی وجود دارد، در اختیار کاربران کنسول سوئیچ بدون هیچ کمی و کاستی قرار خواهد داد.

Apex Legends در اوایل سال ۲۰۱۹ معرفی و عرضه شد و پس از آن در ماه ژوئن ۲۰۲۰ نسخه سوئیچ آن رونمایی شد. این بازی توسط Respawn توسعه داده شده است، استودیو بازی سازی که بازی‌هایی مانند Titanfall و Star Wars Jedi: Fallen Order را منتشر کرده است.

نسخه سوئیچ بازی ایپکس لجندز تنها چند کمی پس از فصل هشتم این بازی که روز گذشته آغاز شد، ارائه می‌شود. برای جبران این زمان از دست رفته، الکترونیک آرتز گفته است که از آنجاییکه این بازی چند هفته پس از شروع فصل هشت برای کاربران سوئیچ هرضه خواهد شد، کاربران این کنسول تا سطح ۳۰ جوایز بتل پس فصل هشتم را به صورت رایگان دریافت خواهند کرد. علاوه‌براین دو هفته ابتدایی بازی، پس از انتشار آن برای کاربران سوئیچ XP به صورت دو برابر محاسبه خواهد شد.

کنسول نینتندو با اضافه شدن بازی ایپکس لجندز به کنسول پرتابل محبوبی برای بازی‌های مالتی پلیر رایگان تبدیل شده است. پیش از این نیز بازی‌هایی مانند Fortnite، Rocket League و Spellbreak برای این کنسول ارائه شده بود.