سخت افزار/ عنوان بعدی استودیو سی دی پراجکت رد آنقدر بزرگ، پر سر و صدا و مورد انتظار است که بسیاری از سازندگان محصولاتی را با تم این بازی طراحی کردند. از انویدیا گرفته تا مایکروسافت و دیگر سازندگان، محصولات جدیدی را با رنگ و لعاب بازی Cyberpunk 2077 همراه کردند. اکنون شاهد پرده برداری ریزر از نسخه سایبرپانک ۲۰۷۷ موس Viper Ultimate هستیم تا این بار Night City را در دست خود داشته باشیم.

معرفی نسخه سایبرپانک ۲۰۷۷ موس Viper Ultimate ریزر
ریزر روز گذشته محصولات متعددی را رونمایی کرد. کیس‌های جدید این کمپانی به همراه اولین صندلی گیمینگ ریزر رونمایی شدند که همگی محصولات جذابی به نظر می‌رسند. اکنون این کمپانی مطرح تولید کننده تجهیزات مخصوص بازی نسخه‌ای از متفاوت از موس گیمینگ Viper Ultimate را با عنوان Viper Ultimate Cyberpunk 2077 Edition رونمایی کرده است. این موس بدون Razer Mouse Dock Chroma با هر بار شارژ می‌تواند حدودا ۷۰ ساعت به کار خود ادامه دهد. موس Viper Ultimate ریزر مجهز به سنسوری با حساسیت ۲۰۰۰۰ DPI می‌باشد. حداکثر شتاب این موس برابر با ۵۰G و حداکثر پیمایش هر اینچ در ثانیه ۶۵۰ می باشد. با این مشخصات، گیمرها می‌توانند در عناوینی همچون Apex Legends که سرعت یک فاکتور اساسی محسوب می‌شود برتری پیدا کنند.

 قابلیت اساسی این موس، امکان استفاده آن در هر دو حالت بیسیم و باسیم است. ضمنا وزن این محصول ۷۴ گرم اعلام شده است. ریزر این موس را انحصارا فقط از طریق فروشگاه‌های Razer Store به فروش خواهد رساند. کمپانی ماه نوامبر سال میلادی جاری را برای عرضه این محصول اعلام کرده اما تاریخ دقیقی مشخص نشده است. قیمت اعلام شده برای این موس ویژه ۱۵۹.۹۹ دلار است که داک کروما را نیز شامل می‌شود و به همین دلیل این محصول ۳۰ دلار گران تر از نسخه معمولی Viper Ultimate است. لازم به ذکر است که استودیو سی دی پراجکت رد عنوان سایبرپانک ۲۰۷۷ را در تاریخ ۱۹ نوامبر منتشر خواهد کرد.