دیجیزا/ استودیوی سازنده‌ی بازی Truck Simulator امروز در خبر خوبی اعلام کرد که تازه‌ترین رویداد این عنوان در روزهای پیش رو در اختیار خواداران قرار خواهد گرفت. ضمنا اطلاعاتی در این خصوص منتشر شده است که نباید آن‌ها را از دست داد.

بیشتر بازی‌بازان و علاقه‌مندان به بازی‌های ویدئویی با عنوان Truck Simulator آشنایی داشته و آن را بر روی پلتفرم رایانه‌های شخصی تجربه کرده‌اند. در این بازی باید از وسایل نقلیه‌ی سنگین استفاده کرده و ماموریت‌های متنوعی را انجام دهید تا امتیازاتی را دریافت کنید. با وجود این که سال‌ها از عرضه‌ی این بازی می‌گذرد، اما پشتیبانی تیم سازنده همچنان از آن ادامه دارد. هر چند وقت یک بار به‌روزرسانی‌ها و بسته‌های الحاقی مختلفی به دست افراد می‌رسد که رضایت آن‌ها را به دنبال دارد.

برگزاری رویدادها و اضافه شدن حالت‌های گوناگون نیز یکی دیگر از نکات مثبت این عنوان است که نباید نادیده گرفته شود. حتی سازندگان پس از مدتی دومین نسخه را هم در دسترس قرار دادند که عده‌ی زیادی هم نسبت به دریافت آن اقدام کردند. گفتنی است که استودیوی اس‌سی‌اس سافتور (SCS Software) وظیفه‌ی ساخت آن را به عهده داشته است.

همان‌طور که اطلاع دارید، شیوع ویروس کرونا تبدیل به یکی از داغ‌ترین بحث‌های امسال شده است و تقریبا زندگی همه‌ی افراد را درگیر کرده است. شرکت‌های زیادی هم ساخت واکسن و یافتن راه درمان برای این ویروس را در دستور کار قرار داده‌اند و باید دید که سرانجام چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. در همین راستا، تیم سازنده‌ی بازی Truck Simulator نیز دست به کار شده و رویدادی با این مضمون را به دست طرفداران خواهد رساند.

به وسیله‌ی این رویداد، بازی‌بازان قادر هستند تا بارهای مربوط به واکسن کرونا را جا‌به‌جا کرده و آن‌ها را به مناطق مختلف برسانند. در صورت کسب موفقیت در این ماموریت‌ها، امتیازات زیادی نصیب شما خواهد شد. این رویداد تا چند روز دیگر و احتمالا به مدت یک ماه در دسترس خواهد بود. بنابراین در صورتی که از علاقه‌مندان به بازی Truck Simulator هستید، آن را به هیچ وجه از دست ندهید.

در صورت دریافت اخبار بیشتر در مورد بازی Truck Simulator، آن‌ها را به اطلاع شما عزیزان خواهیم رساند.