دیجیزا/ امروز اسکوئر انیکس (Square Enix) رسماً اعلام کرد که قصد دارد انتهای هفته‌ی آینده یک رویداد دیجیتالی ۴۰ دقیقه‌ای با نام Square Enix Presents را برای نمایش بازی‌های خود برگزار کند. همچنین تایید شده است که عنوان جدید سری Life Is Strange نیز در این رویداد معرفی خواهد شد.

علاوه بر تایید حضور بازی جدید Life Is Strange در رویداد اسکوئر انیکس، حساب رسمی این سری نیز اعلام کرده است که این عنوان دارای شخصیت‌ها، داستان و یک قدرت فراطبیعی جدید خواهد بود. طبق گزارش‌های منتشر شده، این بازی توسط توسعه‌دهندگان Before The Storm یعنی استودیوی دک ناین (Deck Nine) در حال ساخت است. حال باید دید که این موضوع تا چه حد صحت دارد.

از طرف دیگر، اسکوئر انیکس تایید کرده است که بازی‌های Balan Wonderworld ،Outriders ،Marvel’s Avengers ،Just Cause mobile و… نیز نمایش جدیدی خواهند داشت. البته علاوه بر بازی موبایل Just Cause، استودیوی مونتریال اسکوئر انیکس نیز احتمالا چندین بازی موبایل دیگر را نشان خواهد داد.

همچنین ظاهراً اسکوئر انیکس برای ۲۵‌امین سالگرد سری محبوب Tomb Raider نیز برنامه دارد. با توجه به فاش شدن نسخه‌ی کالکشن Tomb Raider: Definitive Survivor Trilogy، به نظر می‌رسد که در این رویداد شاهد معرفی این کالکشن خواهیم بود.

رویداد Square Enix Presents ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه‌ی روز پنجشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ (۱۸ مارس ۲۰۲۱ میلادی) برگزار خواهد شد.