دیجیزا/ این هفته، شیائومی سرانجام مشخص کرد که تاریخ معرفی Mi 11 چه روزی خواهد بود. همچنین تایید شد که این دستگاه از تراشه Snapdragon 888 و مودم Wi-Fi 6 بهبود یافته استفاده خواهد کرد. این شرکت هنوز طراحی دستگاه خود را مشخص نکرده است اما امروز می توانید رنگ های شیائومی Mi 11 را ببینید.

رنگ های شیائومی Mi 11
امروز رندرهای مطبوعاتی شیائومی Mi 11 در رنگ های مختلف منتشر شده است. شیائومی پرچمدار نیمه اول ۲۰۲۱ خود را در رنگ های سیاه ، آبی ، سفید و بنفش ارایه خواهد کرد. همچنین این دستگاه با دوربین اصلی دارای طراحی خاص همراه است که دو سنسور بزرگ و یک سنسور کوچکتر با فلاش LED را در خود جای داده است.

در کنار آن ها همچنین یک تصویر دیگر داریم که بلندگوی لبه بالای دستگاه را به ما نشان می دهد. این یعنی شیائومی می ۱۱ با بلندگوی استریو همسان ارایه خواهد شد که حتما صدا خیلی خوبی خواهد داشت.

 

در همین حال، خود شیائومی تیزر تبلیغاتی دیگری را به Xiaomi Mi 11 منتشر کرده است. با آنها، ۱۳ پیشرفت تکنولوژیکی را که صفحه نمایش رخ داده است، اعلام می کند. البته آن چیزی که آنقدر انقلابی است که صفحه نمایش این پرچمدار را خیلی عالی می کند عنوان نشده است. فقط ذکر شده است که این یک نمایشگر با افزایش رفرش ریت خواهد بود. این رفرش ریت با محتوای نمایش داده شده تنظیم می شود و سطح بالایی از روشنایی را ارائه می دهد. پوشش گوریلا گلس ویکتوس هم از آن محافظت خواهد کرد. در نهایت شیائومی ادعا می کند که این یکی از گرانترین پنل ها در صنعت است.

به هر صورت این رنگ های شیائومی می ۱۱ هستند. البته که رنگ آبی آن را بارها قبلا دیده، ایم. نظز شما درباره طراحی و رنگ بندی شیائومی Mi 11 چیست؟