دیجیزا/ ایوان بلس رندرهای رسمی گوشی گلکسی ای ۵۲ – Galaxy A52 و گلکسی ای ۷۲ – Galaxy A72 را منتشر کرده است که طراحی این دو دیوایس را فاش می‌کند.

سامسونگ در حال حاضر مشغول کار روی گوشی‌های هوشمند میان‌رده سری A برای عرضه در سال ۲۰۲۱ است و بعید به نظر می‌رسد به همین زودی کار آن‌ها تمام شود. هنوز نسل جدید گوشی‌های سری گلکسی A50 که پرفروش‌ترین گوشی‌های کمپانی سامسونگ هستند معرفی نشده است. اما به نظر می‌رسد به رویداد معرفی این محصول نزدیک می‌شویم. ایوان بلس، افشاگر مطرح دنیای تکنولوژی رندرهای رسمی گوشی گلکسی ای ۵۲ را منتشر کرده است که می‌توانید آن را در زیر مشاهده کنید.

رندر گوشی گلکسی ای ۵۲

ظاهر قاب جلویی این گوشی در مقایسه با نسل گذشته خود گوشی گلکسی ای ۵۱ تغییراتی نداشته است، در حالی که قاب پشتی آن با تغییر چینش حسگرهای دوربین متفاوت از گذشته شده است. البته که جزیره دوربین این دو گوشی با یکدیگر مشابه است. سامسونگ در این گوشی مطابق محصولات اخیر خود، حسگرهای دوربین را به صورت ردیفی زیر یکدیگر قرار داده است.

گوشی گلکسی A52 با قدرت‌گیری از چیپست اسنپدراگون ۷۵۰ جی در وب‌سایت امتیازگیری گیک‌بنچ حضور پیدا کرد و به لطف کسب تأییدیه‌های مختلف ما اکنون می‌دانیم که این گوشی از فناوری شارژ ۱۵ وات پشتیبانی می‌کند. امیدواریم به زودی اطلاعات بیشتری از این گوشی را به دست بیاوریم.

رندر گوشی گلکسی ای ۷۲

اما ایوان بلس تصویری از دیگر گوشی سامسونگ که طی هفته‌ها و ماه‌های آینده معرفی خواهد شد را نیز منتشر کرده است و ادعا می‌کند آن گلکسی ای ۷۲ نام دارد. تصویری که از قاب جلویی این گوشی به بیرون درز کرده از ظاهر کاملاً یکسان Galaxy A72 با Galaxy A52 خبر می‌دهد. باید دید آیا طراحی قاب پشتی این دو گوشی نیز با یکدیگر مشابه خواهد بود یا خیر؟