دوج یکی از معدود خودروسازانی است که شاسی بلندهای زیادی تولید نمی‌کند. علیرغم اینکه چلنجر و چارجر بیش از یک دهه پیش معرفی شده‌اند اما همچنان طرفداران زیادی دارند و ما بسیار مشتاقیم بدانیم این خودروساز پیش از ورود به عصر الکتریکی‌ها، با این دو خودرو چه خواهد کرد. اسکار وارگاس هنرمند مشغول در دنیای خودرو اخیراً رندرهایی جالب از نسخه‌های TRX چارجر و چلنجر را منتشر کرده است. این دو خودرو دارای کیت‌های بدنه مشابه شاسی بلندها و ارتفاع بیشتر از سطح زمین هستند.

اضافه کردن پوشش‌های پلاستیکی به سدان های اسپورت چیز جدیدی نیست و سوبارو ایمپرزا WRX مثال بارز چنین کاری است. البته TRX یک تریم متمرکز روی آفرود است و بنابراین تغییرات مدل‌های مجهز به این تریم تنها به کیت بدنه ختم نمی‌شود. این هنرمند در رندرهای چارجر و چلنجر TRX از رم ۱۵۰۰ TRX الهام گرفته است. نتیجه نهایی هم تولد خودروهایی است که ظاهری مشابه وانت‌های غول‌آسا دارند. همه‌چیز با کیت بدنه مشکی‌رنگ شروع می‌شود که شامل سپر جلوی جدید با الهام از TRX، جلوپنجره متفاوت، چراغ‌های روی کاپوت، فلاپ های آلومینیومی و… است. مهم‌تر اینکه دو خودروی موردبحث از رینگ‌های ۱۸ اینچی رم TRX و لاستیک‌های ۳۵ اینچی گودیر استفاده می‌کنند. نتیجه نهایی آن چیزی نیست که بتوانیم در جاده‌ها ببینیم اما خب خلاقیت وارگاس در تجسم چنین محصولاتی را می‌ستاییم.

اگر بخواهیم از بین این دو خودرو یکی را انتخاب کنیم قطعاً دوج رم چارجر TRX را به خاطر فضای بار و کابین زیاد انتخاب می‌کنیم. این مدل در جاده قطعاً عملکرد مشابه نسخه استاندارد را نخواهد داشت اما پیشرانه ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری با قدرت ۷۰۲ اسب بخار و گشتاور ۸۸۰ نیوتون متر می‌تواند حرف‌های زیادی برای گفتن در خارج از جاده داشته باشد.