دیجیزا/ به تازگی اطلاعات جدیدی از بازی Fortnite منتشر شده است که به تغییرات احتمالی آینده در نقشه‌ی این عنوان اشاره دارند. طبق این اطلاعات، نقشه‌ی بازی در سیزن پنجم از چپتر دوم قرار است محتویاتی مرتبط با مجموعه‌ی The Mandalorian دریافت نماید.

عنوان رایگان و بتل‌رویال شرکت اپیک گیمز (Epic Games) یعنی Fortnite، در سال ۲۰۲۰ به موفقیت‌های زیادی دست یافت. در این سال بازی‌بازان مدام با تغییرات گسترده و منحصر به فردی در نقشه‌ی بازی مواجه شدند؛ از دریایی گسترده که تقریبا تمام محیط بازی را به زیر آب فرو برد و نبردهای استراتژیکی را به گیم‌پلی آن افزود تا رویدادهای مختلف با حضور قهرمانان مشهور دنیای مارول که بسیار مورد استقبال و توجه بازی‌بازان قرار گرفتند.

بدون شک افزودن محتویات جدید همراه با تغییرات کمتر برای شرکت اپیک گیمز راحت‌تر از برگزاری رویدادهای بزرگی به مانند اتفاقات شگفت‌انگیز مربتط با دنیای مارول خواهد بود. از همین رو این شرکت در تلاش است تا محتویات جدید و هیجان‌انگیزی را به صورت کراس‌آور به بازی Fortnite اضافه نماید. حال به نظر می‌رسد علاوه بر افزوده شدن محتویات جدید در مورد مجموعه‌ی The Mandalorian که شامل یک پوسته، یک اسلحه‌ی Amban Sniper Rifle کشنده و پایگاه مربوط به سفینه‌ی Razor Crest بودند، قرار است نقشه‌ی بازی نیز تغییراتی متناسب با محتویات مجموعه‌ی The Mandalorian داشته باشد.

به تازگی کاربر InTheShadeYT بر روی حساب کاربری شبکه‌ی توییتر (Twitter) خود اظهار داشت که شرکت اپیک گیمز قصد دارد تا پایگاهی مرتبط با انفجار یا سقوط یک Razor Crest را در آینده به نقشه‌ی سیزن پنجم از فصل دوم بازی Fortnite اضافه نماید. با این که این اقدام عجیب نیست اما می‌توان آن را یکی از بزرگ‌ترین تغییرات نقشه‌ی این فصل به شمار آورد. همچنین احتمالا بخش‌های بیشتری نیز از مجموعه‌ی The Mandalorian به نقشه اضافه شوند.

عنوان Fortnite هم‌اکنون بر روی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های ایکس‌باکس سری اس و سری ایکس، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵ و نینتندو سوییچ در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.