ردمی K50 Extreme پرچمدار بعدی زیر مجموعه شیائومی خواهد بود که بر خلاف برادرانش به حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر مجهز می‌شود.

خانواده Redmi K50 هنوز به شکل جهانی عرضه نشده، اما عضو جدید این خانواده به‌زودی از راه خواهد رسید. این گوشی جدید که ردمی K50 Extreme نام دارد، قرار است روی بخش عملکرد سخت‌افزاری متمرکز باشد و به قدرتمندترین عضو این سری تبدیل شود. بر اساس تایید رسمی ردمی، این گوشی بر خلاف برادرانش به حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر تجهیز می‌شود.

زیر مجموعه شیائومی مدتی پیش از دو گوشی Redmi K50 و Redmi K50 Pro پرده برداشت. این دو گوشی پرچمداران جدید ردمی بودند. حال این زیر مجموعه شیائومی در نظر دارد تا برگ برنده جدیدش را طی روزهای آینده معرفی کند تا با قدرت بیشتری به رقابت بپردازد. حال گفته‌ها از تجهیز این گوشی به حسگر تشخیص اثر انگشت پیشرفته‌تر حکایت دارند.

هر سه گوشی ردمی K50، ردمی K50 پرو و ردمی K50 گیمینگ از حسگر اثر انگشت روی دکمه پاور استفاده می‌کنند. مکان قرارگیری این حسگر کاملا خوب است، اما برخی کاربران به حسگرهای زیر نمایشگر علاقه بیشتری نشان می‌دهند. بر اساس سوابق شیائومی، انتظار می‌رود که این حسگر اثر انگشت سرعت بالایی داشته باشد.

اخبار حاکی از این هستند که Redmi K50 Extreme به نمایشگر ۶.۷ اینچی AMOLED با رزولوشن +FHD و نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی مجهز خواهد بود. گفته می‌شود که این گوشی اولین دستگاه ردمی با تراشه پرچمدار اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ خواهد بود. از دیگر ویژگی‌های پیش‌بینی شده برای آن نیز می‌توان به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، پشتیبانی از فناوری شارژ ۱۲۰ واتی و اندروید ۱۲ پیش‌فرض اشاره کرد. حتی گفته می‌شود که ردمی برای اولین بار در دنیای موبایل از یک سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی برای دوربین اصلی این گوشی استفاده می‌کند.