دیجیزا/ بازی اکشن-نقش‌آفرینی و دوبعدی The Fall که داستان هوش ‌مصنوعی یک لباس نظامی را دنبال می‌کند، به‌تازگی در فروشگاه اپیک گیمز رایگان شده است.
   
طبق جدیدترین اخبار، بازی The Fall به‌تازگی در فروشگاه اپیک گیمز رایگان شده است. این بازی اکشن-ماجراجویی سایداسکرول توسط استودیوی کانادایی Over the Moon ساخته و در سال ۲۰۱۴ منتشر برای پلتفرم‌های مختلفی منتشر شد. The Fall توانست نظر مثبت منتقدین و بازیکنان را به خود جلب کند. بازیکنان در The Fall در نقش ARID بازی می‌کنند که یک هوش مصنوعی متصل به یک لباس نظامی به نام mark-7 است. نکته‌ی جالب داستان بازی این است که درون این لباس نظامی فردی قرار دارد که در طول مدت بازی بی‌هوش است و ARID باید جان او را نجات دهد و برای انجام این کار باید مراحل خاصی را دنبال کند.

بازی Creature in the Well نیز پس از The Fall و چندروز دیگر در فروشگاه اپیک گیمز رایگان خواهد شد. این بازی نیز که در سبک هک اند اسلش است، تا حدی از بازی معروف Pinball الهام گرفته و زاویه‌ی دوربین آن از بالا به پایین است. بازیکنان در نقش آخرین بازمانده از گروهی به نام BOT-C قرار می‌گیرند که باید به یک کوهستان خشک سفر کرده تا در آن‌جا برق یک مکان باستانی را که توسط یک موجود تسخیر شده، روشن کنید. هدف نهایی بازیکنان در بازی این است که به تجهیزات قدرتمند دسترسی پیدا کرده و آن‌ها را آپگرید کنند تا بتوانند شهری به نام Mirage را از یک طوفان شن نجات دهند. 

نظر شما درباره‌ی بازی‌های رایگان جدید فروشگاه اپیک گیمز چیست؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.