دیجیزا/ عنوان اکشن ماجراجویی Bully 2 برای سال‌ها در دست توسعه قرار داشت. اما طبق شایعه‌ی جدید منتشر شده، به نظر می‌رسد شرکت راک‌استار گیمز (Rockstar Games) در سال ۲۰۱۷ میلادی این بازی را به دلیل کار بر روی Red Dead Redemption 2 و همچنین GTA VI لغو کرده است.

در طول سال‌های گذشته، شایعات بسیاری در مورد بازی Bully 2 در رسانه‌های اجتماعی و انجمن‌ها منتشر شده‌اند، اما راک‌استار هرگز به صورت رسمی به ساخت این بازی اشاره نکرده است. این شرکت در حال حاضر بر روی پشتیبانی و توسعه‌ی GTA Online، بخش آنلاین بازی Rede Dead Redemption و همچنین عنوان GTA VI کار می‌کند. تاکنون نسخه‌ی جدید بازی GTA به صورت رسمی معرفی نشده است. اما پیش از این، شایعات و اطلاعاتی از آن فاش شده بودند.

طبق اطلاعاتی که توسط یک اینسایدر در انجمن GTA منتشر شده است، بازی Bully 2 برای مدتی در دست توسعه قرار داشت؛ اما متاسفانه در دو مقطع لغو شد. کاربر Tez2 ادعا می‌کند که این بازی در سال ۲۰۱۵ در مرحله‌ی پیش‌تولید قرار داشت و ظاهراً قرار بود روند توسعه‌ی کامل از سال ۲۰۱۶ یا ۲۰۱۷ آغاز شود. با این حال، به دلیل این‌که بازی Red Dead Redemption 2 نیز در آن مقطع در دست توسعه قرار داشت، سرانجام راک‌استار تصمیم به لغو بازی Bully 2 گرفت.

کاربر Tez2 در این خصوص گفت:

حدس من این است که بازی Bully 2 در سال ۲۰۱۵، در مرحله‌ی پیش‌تولید قرار داشت. بنابراین روند توسعه‌ی کامل بازی احتمالاً تا سال ۲۰۱۶ یا ۲۰۱۷ آغاز نمی‌شد. به دلیل تمرکز راک‌استار بر روی Red Dead Redemption 2، روند ساخت Bully 2 به کندی پیش می‌فت. سپس در سال ۲۰۱۷ بازی به طور کامل لغو شد. همچنین حدس می‌زنم علت دیگر این تصمیم، کار بر روی بازی GTA VI بوده است.
با توجه به این موضوع که احتمال نامعتبر بودن این اطلاعات وجود دارد، بنابراین آن را در قالب شایعه در نظر می‌گیریم.