دیجیزا/ نوبیا سرانجام امروز خانواده رد مجیک ۶ را به صورت رسمی معرفی کرد. گوشی گیمینگ نوبیا Red Magic 6 و نوبیا Red Magic 6 Pro دو عضو این خانواده هستند که به پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ مجهز شده اند و با صفحه نمایش ۱۶۵ هرتزی عرضه می شوند.

گوشی گیمینگ نوبیا Red Magic 6 و نوبیا Red Magic 6 Pro
این شرکت طراحی خانواده رد مجیک ۶ را Mecha Sci-Fi نامیده است. این بافت در تمام قاب پشتی دستگاه که از فیبر کربن و دارای نور نامتقارن متناسب با موضوع بازی است وجود دارد. قاب پشتی دارای دو لوگو  RedMagic و Tencent است که لوگو اول با نور داخلی روشن می شود. هر دو مدل دارای وزن ۱۲۰ گرمی هستند.

به نقل از gizmochina، این محصول در دو رنگ موجود است – فیبر کربن مشکی رنگ و سایبر نئون (طرح گرادیان آبی و بنفش). تفاوت در اینجا این است که نسخه Pro ترکیبی از آلیاژ آلومینیوم و شیشه درجه Aviation است. نوبیا RedMagic 6 Pro در رنگ های مشکی و نقره ای ارائه می شود. یک نسخه شفاف نیز با نورپردازی از داخل برای طرفداران گیمینگ وجود دارد اما محدود به نسخه های RAM 16 و ۱۸ GB است.

صفحه نمایش نوبیا Red Magic 6 و نوبیا Red Magic 6 Pro
نوبیا RedMagic 6 از یک صفحه ۶.۸ اینچی AMOLED با رفرش ریت ۱۶۵ هرتز و وضوح پیکسل ۲۴۰۰ × ۱۰۸۰ بهره می برد. همچنین دارای پشتیبانی از رنگ ۱۰ بیتی ، ۱۰۰٪ دامنه رنگی DCI-P3 ، گواهینامه SGS برای نور آبی است. از دیگر ویژگی های این نمایشگر می توان به ۹۱.۲۸ درصد نسبت صفحه به بدنه ، نسبت کنتراست ۱۰۰۰۰۰۰: ۱ ، اسکنر اثر انگشت در نمایشگر نسل ششم اشاره کرد.

مشخصات و ویژگی های نوبیا Red Magic 6 و نوبیا Red Magic 6 Pro
نوبیا Red Magic 6 و نوبیا Red Magic 6 Pro به چیپست کوالکام اسنپدراگون ۸۸۸ مجهز شده اند. این مدل با RAM LPDDR5 و حافظه UFS 3.1 جفت می شود. برای بازی، دستگاه ها دارای دو دکمه IC-touch در سمت راست هستند که دارای سرعت پاسخ لمسی حداکثر ۴۰۰ هرتز هستند. این شرکت می گوید که سری RedMagic 6 از فناوری های زیر برای بهینه سازی بهتر هنگام بازی استفاده می کند:

عملکرد راکتور RedMagic Arc و موتور هسته ای Tencent
تقویت RAM
قاب بهینه سازی ۲.۰
شتاب دهنده بازی موبایل Tencent

برای خنک سازی، سری Red Magic 6 دارای سیستم های خنک کننده چند بعدی ICE 6.0 است. این شامل ۱۳ سنسور دمای هوش مصنوعی، فویل مس ابررسانا، مجرای هوای Canyon خنک کننده، ژل حرارتی، گرافن، سینک حرارتی VC است. نوبیا RedMagic 6 Pro دارای یک صفحه خنک کننده درجه هوایی اضافی (در کل ۷ لایه) است.

علاوه بر این، یک فن گریز از مرکز با سرعت بالا برای تخلیه هوای گرم در داخل وجود دارد. در اینجا، فن در نوبیا RedMagic 6 حداکثر ۱۸،۰۰۰ دور در دقیقه دارد در حالی که نوبیا RedMagic 6 Pro حداکثر ۲۰،۰۰۰ دور در دقیقه دارد.

دوربین نوبیا Red Magic 6 و نوبیا Red Magic 6 Pro
برای دوربین، ما یک دوربین عقب سه گانه با یک لنز اصلی ۶۴ مگاپیکسلی ، ۸ مگاپیکسلی فوق عریض و یک سنسور ماکرو ۲ مگاپیکسلی داریم. در جلو صفحه نمایش، شما یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی دارید. نوبیا دستگاه را با فیلم ۴K ، پشتیبانی HDR و بهینه سازی دوربین Neovision داخلی ، فیلترهای Cyberpunk عرضه می کند.

برای باتری ، نوبیا RedMagic 6 دارای یک باتری ۵،۰۵۰ میلی آمپری با شارژ ۶۶ وات است در حالی که نوبیا RedMagic 6 Pro دارای یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری با پشتیبانی از شارژ ۱۲۰ وات است.

از دیگر ویژگی های آن می توان به Wi-Fi 6 ، بلوتوث ۵.۱ ، GPS ، BeiDou ، SA / NSA 5G ، جک صوتی ۳.۵ میلی متری ، بلندگوهای استریو دوتایی ، پشتیبانی از DTS X Ultra و Qualcomm aptX ، آرایه سه میکروفون ، سیم چند حالته اشاره کرد. فراخوانی بی سیم به تلویزیون (حداکثر ۱۰۸۰p با سرعت ۱۶۵ فریم در ثانیه) و RedMagic OS 4.0 مبتنی بر Android 11.

 نوبیا Red Magic 6
قیمت و مدل های Red Magic 6 و نوبیا Red Magic 6 Pro
نوبیا RedMagic 6 و نوبیا Red Magic 6 Pro به ترتیب با حداقل ۸ گیگابایت و ۱۲ گیگابایت حافظه رم ارائه می شوند اما هر دو دارای ۱۲۸ گیگابایت حافظه رم به عنوان گزینه ذخیره سازی اولیه هستند. می توانید قیمت گذاری را در زیر مشاهده کنید:

نوبیا Red Magic 6:

با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۵۸۸ دلار
با ۱۲ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۶۳۴ دلار
با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۶۸۰ دلار
 

نوبیا Red Magic 6 Pro:

با ۱۲ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۶۸۰ دلار
با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۷۴۱ دلار
با ۱۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۸۱۹ دلار
 

نوبیا Red Magic 6 Pro نسخه ویژه (پشت شفاف)

با ۱۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۸۶۵ دلار
با ۱۸ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۱۰۲۰ دلار
 

 نوبیا Red Magic 6 Pro
در مورد زمان در دسترس بودن، پیش خریدها از ۱۴ اسفند یعنی امروز آغاز می شود و تا ۲۱ اسفندماه ادامه دارد. نوبیا وعده عرضه جهانی این مدل ها را به زودی داده است و احتمالا عرضه جهانی آن از ماه آینده آغاز می شود.

نظر شما درباره گوشی های گیمینگ نوبیا رد مجیک ۶ چیست؟