دیجیزا/ تیم سازنده‌ی Zombieland: AFK Survival امروز در جدیدترین خبر خود اعلام کرد که دو رویداد جدید از امروز به این بازی اضافه خواهد شد. در ادامه می‌توانید شاهد جزئیات بیشتری در این خصوص باشید.

Zombieland: AFK Survival از سری عناوین بقا و نقش‌آفرینی است که چند ماه قبل برروی سیستم عامل‌های اندروید و iOS عرضه شد و مورد استقبال عده‌ی زیادی از دارندگان گوشی‌های هوشمند هم قرار گرفت. داستان بازی بسیار ساده است؛ شما باید کنترل شخصیت‌ها و قهرمانان مختلفی را به دست گرفته و از سلاح‌ها و برخی آیتم‌ها همچون نارنجک برای از بین بردن سیل عظیمی از دشمنان استفاده کنید. سرعت و دقت در این بازی حرف اول را می‌زنند و در صورت رعایت این اصول، به راحتی می‌توانید بر دشمنان عجیب خود غلبه کنید. همچنین امکان شخصی‌سازی و افزایش قدرت‌ها و مهارت‌ها در این عنوان برای بازی‌بازان فراهم است. در صورتی که از علاقه‌مندان به این آثار هستید، Zombieland: AFK Survival می‌تواند تجربه‌ای لذت‌بخش را برای شما به ارمغان آورد.

به گفته‌ی سازندگان، امروز قرار است به مناسبت جشن هالووین دو رویداد تازه به Zombieland: AFK Survival اضافه شود و بازی‌بازان قادر هستند تا امتیازات خود را برای خرید آیتم‌ها در آن‌ها افزایش دهند. البته این رویدادها تنها چند روز برای هواداران در دسترس است و پس از آن دیگر امکان استفاده از آن‌ها نخواهد بود. بازی Zombieland: AFK Survival برروی فروشگاه گوگل پلی (Google Play) و اپ استور (App Store) رایگان است، اما پرداخت درون برنامه‌ای دارد.