شیائومی برای رقابت با سامسونگ در حال کار روی دومین گوشی تاشو خود همراه با یک قلم مغناطیسی است.
به گزارش indianexpress، شیائومی ممکن است روی یک تلفن تاشو جدید کار کند. این شرکت اولین گوشی هوشمند تاشو خود را در ماه مارس سال جاری با نام Mi MIX Fold عرضه کرد. این دستگاه رقیب مستقیم سامسونگ گلکسی زد فولد ۲ بود و اکنون با موفقیت گلکسی زد فولد ۳، به نظر می‌رسد شیائومی در حال آماده شدن برای عرضه یک جانشین تاشو باشد.

از گزارشات به نظر می‌رسد مدل جدید تاشو شیائومی Mi MIX Fold ۲ نام خواهد داشت. در این مدل جدید همراه با گوشی تاشو می‌توانیم انتظار قلم را نیز داشته باشیم. با این حال، برخلاف سری گلکسی نوت سامسونگ، شیائومی یک بریدگی خاص برای قلم را ایجاد نکرده، بلکه قلم بلکه به صورت مغناطیسی به کناره کل دستگاه متصل خواهد شد.

این نوع طراحی قلم شبیه به نحوه اتصال Apple Pencil به لبه iPad Pro، iPad Air یا iPad mini است. جزئیات بیشتر در مورد قلم هنوز مشخص نیست. سوال اساسی درباره قلم این است که آیا قلم به عنوان لوازم جانبی همراه گوشی عرضه می‌شود یا اینکه باید جداگانه خریداری شود. جزئیات بیشتر در مورد دستگاه در این مرحله، سری است. با این حال، به نظر می‌رسد گوشی تاشو شیائومی از جدیدترین تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ و دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی برخوردار باشد.