دیجیزا/ در حال حاضر و در اکثر تولیدات، تمرکز تولیدکنندگان بر کیفیت دوربین اصلی متمرکز است. دوربین‌های زاویه دید عریض به عقیده اکثر صاحب نظران در محصولات پرچمدار سامسونگ پیشرو هستند. حال به نظر می رسد که دوربین فوق عریض آیفون ۱۳ پرو پیشرفت های بزرگ خواهد داشت.

در حالی که معرفی خانواده آیفون ۱۲ کمتر از یک ماه پیش بود، مینگ چی کو تحلیلگر اپل اکنون توجه خود را به نسل بعدی آیفون معطوف کرده است. وی در جدیدترین یادداشت خود گفت که سری iPhone 13 بار دیگر در ۴ مدل عرضه می شود. به طور خاص مدل های Pro برای ارتقا دوربین با لنز فوق عریض با دیافراگم F/1.8 و طراحی ۶ المانه با فوکوس خودکار در نظر گرفته شده اند.

این باید به بهبود محسوسی در کیفیت در مقایسه با آیفون ۱۲ پرو و آیفون ۱۲ پرو مکس که از ماژول های دوربین فوق عریض F/2.4 با طراحی ۵ المانه استفاده می کنند، تبدیل شود. هنوز خبری از ارتقا دوربین در آیفون ۱۳ های مقرون به صرفه تر نیست.

Largan Precision تایوان به عنوان تأمین کننده اصلی لنز برای لنزهای دوربین آیفون سال آینده معرفی می شود که گزارش ها حاکی از آن است که این شرکت حدود ۷۰٪ از کل سفارشات را دریافت خواهد کرد.

البته اگر بیشتر درباره رفرش ریت نمایشگر آیفون ۱۳ سوال دارید باید گفت که فقط زمان نشان می دهد که صفحه نمایش با رفرش ریت بالا، اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر بالاخره در آیفون وارد خواهد شد یا نه.

*عکس تزئینی است

نظر شما چیست؟ فکر می کنید این ارتقا خوبی در دوربین آیفون ۱۳ باشد؟