دوربین بدون آینه Fujifilm X-H2 معرفی شده است. این دوربین بدون آینه APS-C از نسل جدید حسگر و پردازنده برخوردار شده تا بیشترین رزولوشن و عملکرد را برای دوربین‌های دیجیتال به ارمغان بیاورد. دوربین Fujifilm X-H2 به لرزش‌گیر داخلی و قابلیت فیلم‌برداری ۸K مجهز شده است.

دوربین Fujifilm X-H2 به عنوان یک دوربین بدون آینه APS-C به آخرین فناوری حسگر و پردازنده جدید مجهز شده و از قابلیت لرزش‌گیر داخلی (IBIS) برخوردار است. این دوربین قادر است ویدئوهای ۸K در ۳۰ فریم بر ثانیه به ثبت برساند.

دوربین Fujifilm X-H2 از طراحی یکسانی با نسل قبلی برخوردار است، اما بسیار بهتر عمل می‌کند. این دوربین به حسگر X-Trans CMOS 5 HR مجهز شده که رزولوشن را برای سری H دوربین‌های فوجی فیلم به ۴۰ مگاپیکسل می‌رساند.

دوربین Fujifilm X-H2 با داشتن پلتفرم پردازشی X-Processor 5 یک پرچم‌دار برای فوجی فیلم به شمار می‌آید. این دوربین حالت Pixel Shift Multi-Shot را برای عکاسی در اختیار کاربران قرار داده تا فایل‌های تصویری ۱۶۰ مگاپیکسلی درست کنند.

کاربران می‌توانند تا ۲۴۰ دقیقه فیلم ۸K با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه با دوربین Fujifilm X-H2 به ثبت برسانند و این کار را بدون لرزش انجام دهد. با دوربین جدید فوجی فیلم می‌توان به سرعت شاتر ۱/۱۸۰۰۰۰ ثانیه دست یافت که البته تنها در حالات خاصی در دسترس است.

دوربین Fujifilm X-H2 به منظره یاب OLED مجهز شده و یک نمایشگر ۳ اینچی LCD با قابلیت چرخش دارد. این دوربین بدون آینه از کارت‌های SDXC UHS-II یا  CFExpress type-B پشتیبانی می‌کند و ورودی میکروفون ۳.۵ میلی‌متری دارد. از دیگر اتصالات می‌توان به HDMI و USB-C اشاره کرد.

دوربین بدون آینه Fujifilm X-H2 بدون لنز با قیمت ۱۹۹۹ دلار به فروش می‌رسد. فوجی فیلم لنز XF 56mm f/1.2 R WR را نیز برای استفاده روی این دوربین طراحی کرده است.