ایسوس به‌تازگی عرضه دستبند هوشمند VivoWatch 5 Aero را آغاز کرده است؛ یک ردیاب تناسب‌اندام که در شهریورماه در IFA 2022 معرفی شد. درحالی‌که مجموعه ویژگی‌های اصلی این دستگاه ثابت باقی مانده است، به‌نظر می‌رسد که ایسوس طراحی آن را تغییر داده و از ظاهر باریک VivoWatch 5 Aero اصلی اجتناب کرده است.

دستبند ایسوس VivoWatch 5 Aero
ایسوس اولین گام خود را برای عرضه جهانی VivoWatch 5 Aero برداشته است. این دستبند هوشمند که در سپتامبر در IFA 2022 رونمایی شد، یک نمایشگر کوچک را با یک آرایه حسگر در زیر آن ترکیب می‌کند. به‌گفته‌ی ایسوس، VivoWatch 5 Aero اولین ردیاب تناسب‌اندام در جهان است که این قابلیت را ارائه می‌دهد، با سنسورهای ECG و PPG که در یک حلقه کوچک برای اندازه‌گیری از نوک انگشت در زیر نمایشگر دستگاه قرار دارند.

ظاهراً می‌توان از نوک انگشت خوانش دقیق‌تری نسبت به مچ دست کاربران گرفت. ایسوس همان سنسورها را در پشت ردیاب تناسب‌اندام قرار داده است، احتمالاً برای اندازه‌گیری‌های ۲۴/۷. علاوه‌بر این، VivoWatch 5 Aero دارای GPS، گواهی ۵ ATM مقاومت در برابر آب و ۳ روز عمر باتری با باتری ۱۴۰ میلی‌آمپرساعتی خود با استفاده منظم است. VivoWatch 5 Aero همچنین دارای نمایشگر ۰.۹۶ اینچی OLED بوده و از بندهای سیلیکونی ۱۵ میلی‌متر پشتیبانی می‌کند.

شایان‌ذکر است که نسخه‌های جدید VivoWatch 5 Aero هیچ شباهتی به مدل نشان‌داده‌شده در IFA 2022 ندارند. ایسوس در مورد این تغییر طراحی اظهارنظری نکرده است. VivoWatch 5 Aero ابتدا در تایوان در دسترس قرار خواهد گرفت، جایی که با قیمت ۳۶۹۰ TWD (120 دلار آمریکا) به‌فروش می‌رسد. باید دید که ایسوس چه زمانی VivoWatch 5 Aero را به‌صورت جهانی عرضه می‌کند، اگرچه باید امیدوار بود تا پیش از پایان سال جاری میلادی این اتفاق بیفتد. انتظار می‌رود ایسوس تا CES 2023 منتظر بماند تا بار دیگر VivoWatch 5 Aero را به‌نمایش بگذارد.

نظر شما درباره گجت هوشمند ایسوس VivoWatch 5 Aero چیست؟ آیا از طراحی جلویی عجیب آن با سنسورهای سلامتی راضی هستید؟