دنیس لِه وُت، مدیر عامل شرکت داچیا به مایلز نورنبرگر، رئیس سابق بخش طراحی ادای احترام کرد. مایلز اوایل ماه جاری و در حالی که هنوز یک سال از فعالیت وی در این شرکت نگذشته بود، با داچیا خداحافظی کرد.

مایلز نورنبرگر حدود ۱۳ سال برای شرکت استون مارتین کار می‌کرد. سپس به Dacia پیوست و جانشین الخاندرو رومانوس شد. حالا دیوید دوراند به جای طراح بریتانیایی نشسته و به عنوان رئیس بخش طراحی با داچیا همکاری می‌کند.

له وت درباره خروج زودهنگام مایلز از شرکت ابراز ناراحتی کرد، ولی به عقیده او، تغییرات خارج از کنترل هستند و دیوید یک رهبر استثنایی است. چنین اتفاقاتی در شرکت‌های بزرگ اجتناب‌ناپذیر بوده و ظاهرا مایلز بهترین زمان ممکن را برای رفتن از داچیا انتخاب کرده است. چون حدود ۹۹ درصد از فعالیت‌های طراحی روی داستر و بیگستر به اتمام رسیده و شرکت رومانیایی ایده‌های متعددی جهت پیشرفت‌های آتی در سر دارد. 

نورنبرگر در یکی از مصاحبه‌های اخیر خود گفت که جهان به زودی شاهد اثرگذاری او روی سبک محصولات آینده داچیا خواهد بود. حالا ذهنیت مناسبی برای برند وجود دارد و همین امر موجب پیشرفت و ارائه طرح‌های نوین می‌شود.

هنوز مشخص نیست که نورنبرگر چرا شرکت Dacia را ترک کرد. ولی جانشین او، یعنی دیوید دوراند وجهه خوبی نزد طراح ارشد گروه رنو (مالک داچیا) دارد. از نظر وی، دوراند هم در حوزه مدیریت و هم در صنعت خودروسازی از خلاقیت، تجربه و حس نوآوری بالا برخوردار است و یک فرد قابل‌اطمینان برای مقابله و رسیدگی به چالش‌های آتی به حساب می‌آید.