دیجیزا/ استودیوی سازنده‌ی بازی Call of Duty Mobile امروز در خبر خوبی اعلام کرد که به زودی بخش دیگری به این عنوان اضافه خواهد شد که در سبک بتل رویال خواهد بود. ضمنا به منظور آشنایی بیشتر بازی‌بازان، ویدئویی از این بخش در دسترس قرار گرفته است که در همین خبر می توانید آن را مشاهده کنید.

به هیچ وجه نمی‌توان محبوبیت سری جذاب Call of Duty را نادیده گرفت. در حال حاضر بسیاری از بازی‌بازان مشغول تجربه‌ی نسخه‌های مختلف این سری بر روی پلتفرم‌های خود هستند و از آن‌ها لذت می‌برند.

تیمی استودیو (TiMi Studios) پس از مدتی تصمیم گرفت که نسخه‌ی جذابی از این سری با چاشنی بتل رویال را بر روی گوشی‌های هوشمند در دسترس قرار دهد که ایده‌ی فوق‌العاده‌ای هم بود. سرانجام این نسخه با نام Call of Duty Mobile اواخر سال ۲۰۱۹ میلادی در دسترس قرار گرفت و استقبال بی‌نظیری هم از آن به عمل آمد. روزانه بسیاری از افراد جذب این بازی شده و این روند همچنان ادامه دارد.

چندی پیش هم اعلام شد که این اثر در کشور چین به موفقیت‌های فراوانی دست یافته است. بنابراین در صورتی که شما نیز از علاقه‌مندان به این سبک‌ها هستید، این بازی را به هیچ عنوان از دست ندهید. گفتنی است که اکتیویژن (Activision) عرضه‌ی آن را به عهده داشته است.

به گفته‌ی تیم سازنده، به‌روزرسانی بزگ و جدید بازی Call of Duty Mobile در آینده‌ای نزدیک به دست طرفداران خواهد رسید که تغییرات زیادی را در آن اعمال می‌کند. اصلی‌ترین محتوای این به‌روزرسانی را باید بخش تازه‌ای به نام Blitz به حساب آورد که در سبک بتل رویال طراحی شده است. البته این بخش تفاوت‌هایی با حالت بتل رویال اصلی خواهد داشت.

به عنوان مثال، تنها ۴۰ بازی‌باز قادر به ورود به این بخش خواهند بود و از دییگر تغییرات می‌توان به نقشه‌های کوچک‌تر و زمان کمتر اشاره کرد. پس نتیجه می‌گیریم که بازی‌بازان با صحنه‌های اکشن بیشتری مواجه خواهند شد و به طور کلی هیجان بازی هم بالاتر خواهد رفت.

امروز تریلری هم از بخش Blitz در حساب رسمی توییتر تیم سازنده عرضه  شد که در همین خبر می‌توانید آن را تماشا و دانلود کنید.

بازی Call of Duty Mobile در حال حاضر بر روی سیستم عامل‌های اندروید و iOS قابل تجربه است.

در صورت دریافت اخبار بیشتر پیرامون این عنوان، آن‌ها را با شما عزیزان به اشتراک خواهیم گذاشت.