ویدئوهای جدیدی از پیکسل ۶a منتشر شده که نشان می‌دهد سرعت عملکرد حسگر اثر انگشت این گوشی از پیکسل ۶ پرو بیشتر است.
   
دو ویدئو جدیدی که به‌تازگی از پیکسل ۶a گوگل منتشر شده است، جزئیات بیشتری درمورد این دستگاه ارائه می‌دهد که ازجمله می‌توان به عملکرد بهتر حسگر اثر انگشت این دستگاه اشاره کرد. علاوه‌براین در ویدئو دوم شاهد مقایسه‌ی این میان‌رده درمقابل آیفون ۱۳ پرومکس هستیم.

همان‌طور که ۹to5Goolge اشاره می‌کند، نرم‌افزار پیکسل ۶a، نسخه‌ی نهایی نیست و بنابراین به‌روزرسانی‌های جدید مطمئناً مشکلات موجود را برطرف کرده و بهینه‌سازی‌هایی در عملکردهای دیگر دستگاه اعمال خواهد کرد.

با درنظر گرفتن این موضوع، ویدئو اول که کانال یوتیوب فضلی حلیم آن را منتشر کرده است، مقایسه‌ای از عملکرد پیکسل ۶a را درمقایسه با پیکسل ۶ پرو نشان می‌دهد. گوگل قبلاً گفته بود که پیکسل ۶a از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر متفاوتی نسبت به پرچم‌داران سال گذشته این شرکت استفاده می‌کند. با تماشای این ویدئو، به‌نظر می‌رسد سرعت حسگر اثر انگشت میان‌رده‌ی جدید گوگل سریع‌تر است و این نشان‌ می‌دهد میان‌رده‌ی جدید غول جست‌وجوی اینترنت از سخت‌افزار جدیدتری بهره می‌برد.

کانال یوتیوب Izami Gadget نیز مقایسه‌ای میان دوربین پیکسل ۶a و آیفون ۱۳ پرومکس انجام داده است. البته منصفانه نیست که یک گوشی میان‌رده را دربرابر یک پرچم‌دار قرار دهیم. این دستگاه پس از چهار دقیقه فیلم‌برداری و صرف چهار دقیقه دیگر برای گرفتن عکس داغ می‌شود و به‌همین دلیل گوگل مطمئناً باید بهینه‌سازی‌هایی روی عملکرد دوربین آن ارائه دهد.

 
گفته می‌شود که قاب فلزی پیکسل ۶a هنگام استفاده از دوربین بسیار داغ می‌شود. درهمین‌حال به‌نظر می‌رسد گردوغبار به‌طرز آزاردهنده‌ای زیر نوار دوربین این دستگاه جمع شده است.