دیجیزا/ تیم سازنده‌ی بازی Call of Duty: Black Ops Cold War که در روزهای گذشته از انتشار فصل سوم این عنوان خبر داده بود، امروز حجم دقیق آن را تعیین کرد.

هر دو بازی Call of Duty: Black Ops Cold War و Warzone قرار است تغییراتی داشته باشند. تیم سازنده تمایل دارد تا فصل‌های جدیدی را برای این دو بازی در دسترس قرار دهد و در نهایت باید دید که واکنش افراد در این زمینه چه خواهد بود.

در گذشته گفته شده بود که با آغاز فصل سوم بازی Call of Duty: Black Ops Cold War، محتویاتی نظیر نقشه‌های چندنفره به این بازی اضافه خواهد شد. امروز هم اعلام شد که ۶ سلاح جدید به این بازی افزوده می‌شود. ضمنا تغییراتی در بخش زامبی این اثر نیز اعمال خواهد شد.

استودیوی تری‌آرک (Tteyarch) که وظیفه‌ی ساخت بازی Call of Duty: Black Ops Cold War را به عهده دارد، امروز اعلام کرد که حجم محتویات به‌روزرسانی مربوط به فصل سوم این اثر برای هر پلتفرم تفاوت‌هایی دارد.

همچنین این تیم لیستی از این حجم را در دسترس قرار داد که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده نمایید:

پلی‌استیشن ۵: ۱۲٫۳ گیگابایت

پلی‌استیشن ۴: ۸٫۱ گیگابایت

ایکس‌باکس سری ایکس و اس: ۱۱٫۶ گیگابایت

ایکس‌باکس وان: ۸٫۳ گیگابایت

رایانه‌های شخصی: ۱۳٫۱ گیگابایت

بازی Call of Duty: Black Ops Cold War هم‌اکنون بر روی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس سری ایکس در دسترس قرار دارد.

فصل سوم این اثر به زودی به دست هواداران خواهد رسید. در صورت دریافت اخبار بیشتر پیرامون این موضوع، آن‌ها را با شما عزیزان به اشتراک خواهیم گذاشت.