در خلال مسابقات ۲۴ ساعته لمانز امسال جگوار اقدام به نمایش خودروی XJR-9 1988 پیروز در لمانز خواهد کرد. البته یک مهمان بسیار ویژه دیگر نیز در این رویداد حضور خواهد یافت. نام این مهمان اف پیس SVR ادیشن ۱۹۸۸ است که برای الهام و گرامی داشت پیروزی این برند بریتانیایی در یکی از سخت‌ترین مسابقات موتور اسپرت دنیا تولید می‌شود. شاسی‌بلند پرفورمنس جگوار از موفقیت مسابقات جگوار الهام گرفته و به تعداد بسیار محدودی تولید خواهد شد.

چشمگیرترین تغییر ظاهری اف پیس SVR ادیشن ۱۹۸۸ به رنگ بدنه آمتیس میدنایت مربوط می‌شود که از خودروی مسابقه‌ای سال ۱۹۸۸ الهام گرفته است. به این رنگ باید تریم گلد ساتین رینگ‌های ۲۲ اینچی را اضافه کرد. رنگ طلایی متفاوتی با نام سانست گلد نیز روی نشان‌های بدنه می‌نشیند اما در کابین این رنگ بیشتر دیده می‌شود. این رنگ خاص روی غربیلک فرمان، پدال شیفترها، صندلی‌ها و داشبورد بکار رفته است.

رنگ آمتیس میدنایت فقط برای این خودرو بکار می‌رود و همین موضوع درباره لوگوی لیزری ادیشن ۱۹۸۸ روی گلگیرهای جلو نیز صدق می‌کند. همچنین پوشش آینه‌های جانبی، کالیپرهای ترمز، پیچ رینگ‌ها و لوگوی R نیز طرح مشکی براق را دارند تا با تریم طلایی تضاد جذابی ایجاد کند. داخل کابین نیز می‌توانیم فیبر کربن مشهود، چرم ابونی داشبورد، فرمان، دسته‌دنده و صندلی‌ها را تماشا کنیم. تمامی این تغییرات ماحصل تلاش‌های بخش سفارشی ساز SV جگوار هستند.

در بخش قوای محرکه تغییری دیده نمی‌شود و بنابراین نیروگاه ۸ سیلندر ۵ لیتری سوپرشارژردار اف پیس SVR ادیشن ۱۹۸۸ همچنان قدرت ۵۵۰ اسب بخاری و گشتاور ۷۰۰ نیوتون متری تولید می‌کند. این پیشرانه با یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک همکاری می‌کند. شاسی‌بلند جگوار برای رسیدن از سکون به سرعت ۹۶ کیلومتر در ساعت به ۳.۸ ثانیه زمان نیاز دارد و حداکثر سرعت آن نیز به ۲۸۶ کیلومتر در ساعت می‌رسد. جگوار فقط ۳۹۴ دستگاه از خودروی موردبحث را تولید خواهد کرد. قیمت این خودرو در آمریکا از ۱۱۰ هزار دلار شروع می‌شود.