دیجیزا/ جشنواره‌ی تخفیف‌ها یا همان Saleهای فصلی، همیشه فرصت مناسبی برای بازی‌بازان بوده است تا برخی از عناوین مورد نظر خود را با قیمت کمتر خریداری کنند. طبق گزارشی که اخیرا منتشر شده است، جشنواره‌ی پاییز استیم از فردا آغاز خواهد شد.

ماه نوامبر فرصت بسیار خوبی برای خرید محصولات مختلف است، چرا که هم تخفیف‌های ویژه‌ی پاییز وجود دارند و هم روز موسوم به Black Friday یا جمعه‌ی سیاه در این ماه رخ می‌دهد. در حالی که بسیاری از خرده‌فروشان تخفیف‌های خود را برای محصولات در نظر گرفته‌اند و بعضی موفق شده‌اند در این ماه فرصت دوباره‌ای برای خرید پلی‌استیشن ۵ یا اکس‌باکس سری اکس پیدا کنند، استیم هم احتمالا فردا جشنواره‌ی تخفیف‌های پاییزی خود را آغاز خواهد کرد.

به گزارش وبسایت معتبر SteamDB، جشنواره‌ی پاییز استیم قرار است از فردا آغاز شود. همچنین این وبسایت گزارش داده است که قرار است شاهد اعلام نامزدهای Steam Awards 2020 هم باشیم. دو شاخه‌ی جدید به نام Best Soundtrack و Sit Back and Relax هم قرار است که به مراسم Steam Awards اضافه شوند. البته مثل همیشه شایان ذکر است که هنوز تایید رسمی انجام نشده است و ممکن است این اخبار حقیقت نداشته باشند. پیش از این گفته شده بود که جشنواره‌ی پاییزی استیم ممکن است در ۲۶ نوامبر برگزار شود و به نظر می‌رسد که این گزارش حقیقت داشته باشد. SteamDB هم سابقه‌ی خوبی در گزارش اخبار مختلف دارد.

اگر این خبر حقیقت داشته باشد، جشنواره‌ی استیم به مدت یک هفته در جریان خواهد بود و فرصت خوبی را در اختیار هواداران قرار خواهد داد تا بازی‌های مورد علاقه‌ی خود را با قیمت کمتر خریداری کنند. خصوصا این اتفاق در رابطه با بازی‌های قدیمی می‌افتد و شاهد کاهش قیمت شدید این عناوین خواهیم بود. البته بازی‌های AAA جدید هم تا حدی دچار کاهش قیمت می‌شوند. اگر هم جز کسانی هستید که برای کنسول بازی می‌کنید، اصلا نگران نباشید چرا که پلی‌استیشن و اکس‌باکس هم تخفیف‌های گسترده‌ای را برای Black Friday و Cyber Monday در نظر گرفته‌اند و برروی آن پلتفرم‌ها هم می‌توانید از کاهش قیمت‌های خوبی بهره ببرید. حتی نینتندو هم امسال عناوین انحصاری خود را با تخفیف به فروش می‌رساند که اتفاقی بسیار نادر است.