دیجیزا/ روز گذشته، ویوو گوشی هوشمند Vivo Y20 مدل ۲۰۲۱ را در مالزی معرفی کرد. امروز دستگاه مشابهی به نام Vivo Y20A در هند معرفی شده است. این سومین سری از سری Y20 است که شامل گوشی هایی مانند Vivo Y20 و Vivo Y20i می شود. بله، به هر حال گوشی ویوو Y20A با اسنپدراگون ۴۳۹ رسما معرفی شده است.

ویوو Y20A 
گوشی ویوو Y20A دارای صفحه نمایش ۶.۵۱ اینچی IPS LCD است که وضوح HD+ یا ۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسل را تولید می کند. صفحه نمایش از ناچ قطره طور و ابعادی با نسبت ۲۰:۹ ارائه می دهد. در حالی که Vivo Y20 و Y20i مجهز به اسنپدراگون ۴۶۰ هستند، Y20A به تراشه ضعیف تر اسنپدراگون ۴۳۹ مجهز شده است.

گوشی Vivo Y20A با ۳ گیگابایت رم LPPDR4x همراه و حافظه داخلی آن ۶۴ گیگابایت است. برای ذخیره سازی بیشتر، کاربران می توانند یک کارت microSD به دستگاه اضافه کنند. این تلفن با سیستم عامل Android 10 مبتنی بر FunTouch OS 11 به صورت پیش فرض ارایه شده است.

قسمت عقب ویوو Y20A دارای سیستم دوربین سه گانه است. این دوربین شامل یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 و یک جفت سنسور ۲ مگاپیکسلی برای عکسبرداری ماکرو و سنجش عمق است. هر دو دوربین کمکی با دیافراگم f/2.4 ارائه می شوند. این گوشی هوشمند از یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در جلو برای گرفتن عکس های سلفی بهره می برد.

ویوو Y20A با پشتیبانی ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ ۱۰ وات پشتیبانی می شود. این تلفن با پشتیبانی از باز کردن قفل صورت ارائه می شود و دارای یک اسکنر اثر انگشت روی لبه است. این گوشی ویژگی های ارتباطی مانند ۴G VoLTE دوگانه ، Wi-Fi 802.11 b / g / n ، بلوتوث ۴.۲ ، GPS ، microUSB و جک صوتی ۳.۵ میلی متری را ارائه می دهد.

ویوو Y20A در رنگ هایی مانند آبی و سفید عرضه می شود و قیمت آن معادل ۱۵۷ دلار است. نظر شما درباره گوشی جدید ویوو چیست؟