سخت افزار/ شیائومی امروز زمان معرفی Mi 11 را که قرار است برای اولین بار از چیپست پرچمدار جدید کوالکام استفاده کند، اعلام کرد.

زمان معرفی Mi 11 شیائومی
شرکت Xiaomi امروز در صفحه اختصاصی خود در شبکه اجتماعی Weibo اعلام کرد که تصمیم دارد در روز ۲۸ دسامبر (۸ دی) از پرچمدار جدیدش در چین رونمایی کند. انتظار می‌رود که این گوشی در دو نسخه، نسخه استاندارد برای افرادی که به دنبال خرید یک گوشی پرچمدار اقتصادی هستند و نسخه Pro با جدیدترین امکانات رونمایی شود. از نظر مشخصات، نسخه گوشی پرو قرار است دارای نمایشگرهای QHD+ با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتو ۱۲ مگاپیکسلی باشد. همچنین گفته می‌شود که طراحی دوربین‌ها در قاب پشتی تغییر خواهد کرد و شارژر آنها نیز در مقایسه با نسل قبل سریع‌تر خواهد شد.

بنچمارک گوشی Mi 11
کمتر از یک هفته مانده به معرفی این گوشی حالا، Mi 11 با ۱۲ گیگابایت رم در Geekbench مشاهده شده است. نتایج این بنچمارک به ما یک پیش‌زمینه از عملکرد اسنپدراگون ۸۸۸ و پردازنده آن ارائه می‌کند. این گوشی با تراشه مذکور در بخش تک هسته امتیاز ۱۱۳۵ و در بخش چندهسته امتیاز ۳۶۴۲ را کسب کرده است که در این ارقام در مقایسه با اسنپدراگون ۸۶۵+ چیزی در حدود ۱۰ تا ۱۵ درصد بیشتر است.


با استناد به تصاویری که از Xiaomi Mi 11 منتشر شده، این گوشی دارای نمایشگر خمیده با یک حفره در گوشه سمت چپ خواهد بود. البته این احتمال وجود دارد این طراحی نسخه پرو بوده و نسخه استاندارد نمایشگر مسطحی داشته باشد.

دو دوربین از سه دو دوربین قاب پشتی هم به نظر بسیار بزرگتر از حالت نرمال هستند، در حالیکه دوربین سوم که خارج از جایگاه دوربین‌ها قرار گرفته، همچنان کوچک است. این تصاویر تأیید می‌کند که طراحی دوربین‌های قاب پشتی تغییراتی اساسی کرده است.


تنها ۶ روز به زمان معرفی پرچمدار جدید شیائومی باقی مانده است. ما به زودی با اخبار تکمیلی در خدمت شما عزیزان خواهیم بود.