هم اکنون عکس جدید و بدون استتار از هاچ بک تویوتا کرولا GR جدید ارائه شده است.
 
تویوتا GR کرولا در ۳۱ مارس رونمایی خواهد شد. قرار است که این خودروساز رونمایی را در ساعت ۲۱:۳۰ به وقت شرقی (۱:۳۰ بامداد به وقت گرینویچ در یکم آوریل) پخش کند. هم اکنون تصویری جدید از این خودرو منتشر شده است که به نظر می‌رسد گلگیر جلوی GR کرولا را نشان می‌دهد.

آنطور که از این تصویر پیداست، هدایت هوا در این خودرو از طریق دماغه صورت می‌گیرد که به خنک شدن ترمز‌ها کمک می‌کند، نشان GR در کنار این کمک هوایی به راحتی قابل مشاهده است.

این خودرو از موتور سه سیلندر ۱.۶ لیتری توربوشارژ G۱۶E-GTS استفاده می‌کند که GR یاریس نیز از این موتور تامین می‌شد؛ این نیروگاه ۲۶۸ اسب بخار قدرت تولید می‌کند که همان چیزی است که GR یاریس در ژاپن تولید می‌کند.

تویوتا همچنین یک نمونه اولیه از یاریس GR دارد که از گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک استفاده می‌کند؛ برخی شایعات حاکی از آن است که این  گیربکس ممکن است در نهایت در هاچ بک کرولا موجود باشد و تاکنون هیچ صحبتی نشده که این گیربکس در زمان عرضه در دسترس خواهد بود یا خیر.

تمام اطلاعات موجود تا کنون نشان می‌دهد که GR کرولا منحصراً به عنوان یک هاچ بک عرضه می‌شود. هیچ تصویر یا حتی شایعه‌ای مبنی بر اینکه یک نوع سدان در راه است، وجود ندارد.