دیجیزا/ استودیوی اینراسلات (Innersloth) برنامه‌های زیادی برای بازی Among Us در نظر گرفته که هنوز در دست کار است؛ مانند نقشه‌ی جدید، اما چندین عامل نشان می‌دهد که طرفداران باید صبور باشند.

زمانی بود که هیچ کس حتی نمی‌دانست که بازی Among Us چیست، اما به لطف رونق ناگهانی عناوین آنلاین در سال گذشته، بدون شک یکی از پربازدیدترین بازی‌های چند نفره در حال حاضر است که باعث خوشحالی استودیوی سازنده‌ی آن یعنی اینراسلات شده است. با این حال، محبوبیت غیر منتظره‌ی بازی به این معنی است که اینراسلات مجبور است تغییرات زیادی برای ارتقای کیفیت بازی انجام دهد. در حالی که قصد دارد پشتیبانی خود را برای بازی Among Us در طول سال ۲۰۲۱ ادامه دهد، طرفداران باید برای به‌روزرسانی صبر و حوصله به خرج دهند.

یک به روزرسانی که در وب سایت استودیوی توسعه‌دهنده اعلام شده است، توضیح می‌دهد که این تیم زمانی که خیال می‌کردند دوران این بازی به پایان رسیده با استقبال عجیبی مواجه شدند. در این ایام آن‌ها در حال توسعه‌ی عنوان دیگری بودند. با توجه به این‌که نزدیک به دو سال از انتشار بازی گذشته بود نیاز به تغییرات زیادی داشت تا بتوانند کیفیت خوبی به آن بدهند. .

در حال حاضر، به‌روزرسانی مهم بعدی، نقشه جدید Airship است که در مراسم جوایز سال گذشته اعلام شد. هنوز تاریخ انتشار دقیقی وجود ندارد اما اینراسلات قصد دارد آن را در اوایل سال ۲۰۲۱ به‌نمایش بگذارد. بنابراین طرفداران به احتمال زیاد می‌توانند ظرف چند ماه آینده انتظار عرضه‌ی آن را داشته باشند. اینراسلات همچنین در حال کار بر روی اضافه کردن انواع حساب‌ها به بازی است و اگرچه امیدوار بود که این ویژگی زودتر آماده شود، اما چیز زیادی تا پایان آن نمانده است.

با انتشار این بازی بر روی کنسول نینتندو سوییچ، به محبوبیت Among Us بیش از گذشته اضافه شده است. دارندگان پلتفرم رایانه‌های شخصی همچنین می‌توانند بازی را از طریق فروشگاه اپیک گیمز (Epic Games Store) یا از طریق سرویس ایکس‌باکس گیم پس دریافت کنند.

این مورد در کنسول‌های ایکس‌باکس موجود نیست، اما یکی دیگر از برنامه‌های این استودیو برای سال ۲۰۲۱ است. متأسفانه ، هیچ صحبتی در مورد انتشار این بازی برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و پلی‌استیشن ۵ وجود ندارد.