دیجیزا/ اینظور که به نظر می‌رسد که استودیوی توسعه دهنده‌ی مجموعه‌ی Gears of War، کوالیشن (Coalition)، در حال استخدام نیرو به صورت تمام وقت برای برخی از موقعیت‌های شغلی این استودیو برای آغاز کار بر روی پروژه‌ها و عناوین بعدی سری Gears می‌باشد.

تقریباً یک سال و نیم از انتشار آخرین نسخه از مجموعه‌ی Gears of War، تحت عنوان Gears 5، که به صورت اختصاصی برای پلتفرم ایکس‌باکس وان و رایاه‌های شخصی عرضه شد، می‌گذرد. حال با گذشت تقریبا دو سال بعد از زمان انتشار این عنوان، بازی همچنان از طریق سیستم Operation خود محتواهای جدیدی دریافت می‌کند. علاوه بر این همانطور که می‌دانید Gears 5 در اوایل این هفته محتویات جدید Operation 6 را دریافت می‌کند.

اگرچه بازی Gears 5 همچنان در حال دریافت محتواهای جدید است، اما بدون شک استودیوی کوالیشن هم اکنون در حال برنامه ریزی برای کار و توسعه بر روی قسمت بعدی سری Gears of War است. همچنین اخیرا تهیه کننده‌ی بخش سینمایی این استودیو در توییتر (Twitter) خود نوشت که این استودیو هم اکنون به طور فعال در حال استخدام نیرو برای موقعیت‌های تمام وقت تیم توسعه‌ی این عنوان می‌باشد. طبق سخنان وی کوالیشن در حال استخدام نیرو برای نقش‌هایی مانند مدیر بخش توسعه، انیماتور سینمایی و بسیاری موارد و موقعیت‌های شغلی دیگر می‌باشد.

لیست کامل موقعیت‌های شغلی این شرکت منتشر شده است که دارای ۱۲ موقعیت تمام وقت است. همچنین ۱۲ شغل قراردادی و اضافی نیز در این شرکت وجود دارد. در توضیحات وب‌سایت آمده است که استودیوی کوالیشن به دنبال افرادی است که از نظر فرهنگی با تیم توسعه‌ی این مجموعه سازگاری داشته و دارای انرژی، اشتیاق و عزم راسخ برای انجام کارها و توسعه‌ی فعالیت‌ها باشند. این استودیو به دنبال استخدام یک طراح ارشد اشکال سه بعدی و همچنین به دنبال چند طراح ارشد و مجرب در زمینه‌ی طراحی ساختاری گیم‌پلی عناوین ویدیویی در تیم است.

همانطور که انتظار می‌رفت، این موقعیت‌های شغلی آزاد جزئیات مشخصی در مورد عنوان Gears of War 6، که در حال حاضر به احتمال بسیار بالا در دست توسعه است، ارائه نمی‌دهند، اما می‌توان گفت که بدون شک این موقعیت‌ها، همانطور که در وب‌سایت این استودیو به طور خاص ذکر شده است، مربوط به توسعه‌ی پروژه‌های آینده‌ی مجموعه‌ی Gears of Wars خواهند بود.

همانطور که اکثریت شما می‌دانید شایعات زیادی وجود داشت مبنی بر اینکه عنوان Gears of War 2 قرار است تا ریمستر شده و در سال ۲۰۲۱ منتشر گردد. با این حال، متاسفانه شایعات ریمستر سازی عنوان Gears of War 2 توسط حساب رسمی توییتر‌ مجموعه‌ی Gears of War به صورت کامل رد شد. همچنین در ادامه‌ی این توییت ذکر شده بود که تمرکز تیم توسعه‌ی این استودیو در آن زمان صریحا بر روی عنوان Gears 5 می‌باشد، اما بدون شک می‌توان گفت که در حال حاضر دنباله‌ای از این سری برای پلتفرم ایس‌باکس سری ایکس و سری اس در دست ساخت قرار دارد.

اگرچه سال گذشته بدلیل بیماری کرونا و مشکلاتی که به همین دلیل وجود آمد، به یک دوره‌ی کاهش فرصت‌های شغلی و کاهش سودآوری در اکثریت مشاغل و صنایع جهانی شد، اما به نظر می‌رسد که بخش مناسب و بزرگی از صنعت بازی‌های ویدیویی هنوز به دنبال استخدام کارمندان جدید است. علاوه بر این به تازگی، استودیوی گرزو (Grezzo)، که در حقیقت پشت بسیاری از عناوین بازسازی شده‌ی سری Legend of Zelda می‌باشد، دست به استخدام افراد جدیدی برای پروژه‌ی تازه‌ی خود زد که البته هنوز مشخص نشده است. کسانی که تجربه‌ای در زمینه‌ی تولید بازی و یا تجربه‌ی بازاریابی یا مدیریت عناونی ویدیویی را دارند قطعا باید حواسشان به روند استخدام اکثریت استودیوهای توسعه دهنده‌ی عناوین ویدیویی باشد.

اگرچه که عنوان Gears of War 6 هنوز هم راه درازی در پیش دارد، اما با این همه، این خبر هنوز هم خبر خوبی برای طرفداران این مجموعه به حساب می‌آید. به نظر می‌رسد که استودیوی کوالیشن قصد ندارد تا سرعت تولید و توسعه‌ی عناوین ویدیویی خود را کاهش دهد. علاوه بر این، به غیر از عناوین اصلی این مجموعه، آثار دیگری نیز در دنیای این عنوان وجود دارند مانند Gears of War: Judgment یا Gears Tactics. بنابراین می‌توان گفت که سری Gears of War به شدت پتانسیل بالایی برای داستان سرایی و توسعه‌ی نسخ مختلف ویدیویی دارد.

با این همه تا زمانی که خبر ساخت نسخه‌ی بعدی سری Gears of War به صورت رسمی تایید نشده است، طرفداران این مجموعه می‌توانند به تجربه‌ی محتوای Operation 6، در بازی Gears 5 بپردازند.

بازی Gears 5 در حال حاضر بر روی پلتفرم‌های اکس‌باکس سری اکس، سری اس، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس مخاطبین قرار دارد.

نظر شما در این باره چیست؟ با ما به اشتراک بگذارید.