دیجیزا/ استودیوی آی‌او اینتراکتیو (IO Interactive) پس از انتشار عنوان Hitman 3، همچنان در حال کار بر روی ارائه‌ی به‌روزرسانی و محتوای جدید برای این بازی است. با این حال، عنوان Project 007 نیز تحت نظر این استودیو در دست توسعه قرار دارد. در همین راستا، توسعه‌دهندگان بازی یک فهرست شغلی جدید را منتشر کرده که در آن به استخدام یک نویسنده برای پروژه‌ی مذکور اشاره شده است.

براساس اطلاعات منتشر شده، نویسنده‌ی داوطلب باید بتواند داستان ماموریت‌ها و شخصیت‌هایی را بنویسد که مطابق با داستان اصلی و دید خلاق بازی Project 007 باشد. این افراد همچنین با طراحان و هنرمندان همکاری خواهند کرد تا مکان‌ها ، میان‌پرده‌ها ، ماموریت‌ها و گفتگوی درون بازی را طراحی کنند تا داستان‌هایی منسجم، هوشمندانه و قدرتمندی روایت شود. وظایف دیگر شامل خلق روایت و طراحی مرحله است. خلق سناریوها، قوس‌های داستانی و مواردی که به اهداف بزرگ‌تر داستان گره خورده و بازی‌باز را به یک مسیر داستانی هدایت می‌کند، از جمله‌ی این وظایف به شمار می‌رود. همچنین نوشتن محتوای داستان، صحنه‌های شخصیت محور با گفتگوی مهم از جمله موارد اشاره شده است.

همه‌ی این موارد برای طراحی روایت در یک عنوان تیزاندازی اول شخص یا سوم شخص به ویژه برای شخصیت جیمز باند کاملاً مناسب به نظر می‌رسد. هنوز جزئیات دقیقی در خصوص تاریخ انتشار بازی و پلتفرم‌های مقصد آن منتشر نشده است. پیش‌تر سازندگان اشاره کرده بودند که شخصیت جیمز باند در بازی Project 007 هیچ‌گونه شباهتی به بازیگران فیلم‌های مربوطه نخواهد داشت و این احتمال وجود دارد که بازی مذکور به یک سه‌گانه تبدیل شود.