دیجیزا

آخرین اخبار فناوری و تکنولوژی جهان

تماشای طلوع و غروب خورشید از فضا

تماشای طلوع و غروب خورشید از فضا

دیجیزا/تصاویر طلوع و غروب خورشید همیشه مسحور کننده است چه این تصاویر در کنار ساحل گرفته شده باشند و چه در کوه‌ها همیشه مردم را مجذوب خود می‌کنند اما تا به حال فکر کرده‌اید که اگر روی زمین نباشید خورشید چگونه به نظر خواهد رسید؟

 به نقل از زی نیوز، آیا تا به حال فکر کرده‌اید که طلوع و غروب خورشید از فضا چگونه به نظر می‌رسد؟ آیا این لحظه را تصور کرده‌اید؟ دیگر نیاز به فکر کردن نیست اکنون می‌توانید نگاهتان را به سمت این تصاویر فوق‌العاده بچرخانید.

ویکتور گلاور(Victor Glover) فضانورد ناسا دو تصویر جذاب از طلوع خورشید از ایستگاه فضایی بین‌المللی گرفته است. او این تصاویر فوق‌العاده از طلوع و غروب خورشید را به همراه متنی معنادار در توییتر به اشتراک گذاشت.

او در توییتر نوشت: “من عاشق طلوع و غروب خورشیدم. نوارهای رنگی را می‌بینید؟ آن‌ها بخشی از کتاب مقدس را به یاد من می‌آورند. “اندوه شاید یک شب بماند اما شادی صبح از راه خواهد رسید” کمی پیش از طلوع خورشید آسمان در تاریک‌ترین حالت خود است. برای همه شما عشق و نور آرزو می‌کنم. شب بخیر از ایستگاه فضایی

در تصویر اول خورشید به نظر لکه‌ای نورانی و سرخ در مرکز تاریکی است و یک نور منحنی به صورت افقی از کنار آن رد می‌شود.

در تصویر دوم خورشید به صورت توده‌ای دایره‌ای شکل و بزرگ و نورانی دیده می‌شود و نوارهای نور آبی‌تر و پر رنگ‌تر از تصویر قبلی هستند و قسمتی از ایستگاه فضایی نیز در عکس قابل رویت است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *