دیجیزا/ شرکت الکترونیک آرتز کمتر از ۲ روز دیگر سرویس‌های EA Access و EA Origin را تحت برند EA Play متحد می‌کند و همچنین نام EA Origin Access Premier را به EA Play Pro تغییر می‌دهد.
   
الکترونیک آرتز می‌گوید در پی این تغییر، مخاطبان همچنان همان محتواهایی را روی سرویس EA Play دریافت می‌کنند که در EA Access یا EA Origin قرار داشتند. البته از آن‌جایی که اکنون EA Origin Access Premier هم به EA Play Pro تبدیل می‌شود و تفاوتی بین سرویس‌های اشتراکی کامپیوترهای شخصی و کنسول‌ها وجود ندارد، می‌توان انتظار داشت که EA سرویس EA Play Pro را هم به کنسول‌های سونی و مایکروسافت بیاورد؛ تا گیمرها عملا توانایی عدم خرید بازی‌های EA و تجربه‌ی آن‌ها به‌صورت کامل با اشتراک EA Play Pro را داشته باشند.

این‌گونه احتمالا EA در تمامی پلتفرم‌های موجود، صرفا ۲ سرویس اشتراکی EA Play و EA Play Pro را ارائه خواهد کرد؛ سرویس‌هایی با ۲ قیمت‌گذاری متفاوت که البته امکانات متفاوتی را هم تقدیم مخاطبان خود می‌کنند. همچنین ظاهرا الکترونیک آرتز می‌خواهد طی ماه‌های آتی، ارزش تبدیل شدن به مشترک یکی از این سرویس‌ها را افزایش بدهد. در کل ظاهرا شرکت مورد بحث، حساب ویژه‌ای روی EA Play باز کرده است. حتی احتمال دارد که از این به بعد شاهد برخی محتواهای اختصاصی در بازی‌های الکترونیک آرتز باشیم که فقط گیمرهای مشترک EA Play و EA Play Pro فرصت تجربه‌ی آن‌ها را به‌دست می‌آورند.

سرویس‌های اشتراکی دنیای بازی‌های ویدیویی همچون ایکس ‌باکس گیم پس، PS Now و EA Play هر روز پررنگ‌تر از قبل می‌شوند و به نظر می‌رسد که نقشی کلیدی در آینده‌ی این صنعت دارند.