دیجیزا/ بازی Mortal Kombat 11 به‌تازگی یک به‌روزرسانی کاملاً جدید را دریافت کرده است که تغییرات زیادی را در این عنوان مبارزه‌ای به همراه می‌آورد. به‌روزرسانی جدید ۱٫۲۱ در همه سیستم عامل‌ها موجود است و تغییرات خاصی را در شخصیت‌های خاص و توانایی‌های آن‌ها ایجاد می‌کند. در کنار تغییرات شخصیت‌های مختلف، به‌روزرسانی جدید تغییرات Kombat League و برخی از تنظیمات گیم‌پلی کلی را برای Mortal Kombat 11 نیز به ارمغان می‌آورد.

بیشتر بازی‌بازان عمدتا به جدیدترین تغییرات شخصیت‌ها علاقه‌مند هستند، زیرا هر تغییر می‌تواند تأثیر چشمگیری روی شخصیت‌ها داشته باشد و آن را برای بازی رقابتی یا کاملاً غیرقابل اجتناب می‌کند. خوشبختانه ، بیشتر تغییرات شخصیت‌های جدید Mortal Kombat عمدتا جلوه‌های بصری و برخی از تغییرات در خشونت‌ها است، به این معنی که آن‌ها تا زمان به‌روزرسانی بعدی حرکات و توانایی‌های خود را حفظ خواهند کرد. هر بازی‌باز رقابتی می‌خواهد بداند که آیا هر یک از تغییر کاراکترهای جدید به هیچ وجه بر ساختار اصلی آن‌ها تأثیر گذاشته است، اما تاکنون به‌نظر می‌رسد استودیوی ندرلم (NetherRealm) حداقل در حال حاضر بر روی تنظیمات شخصیتی متمرکز نشده است. حتی اگر برخی از جامعه‌ی هوادارن خواستار تغییر در شخصیت‌های خاص هستند ، اما این در هر بازی مبارزه‌ای بسیار طبیعی است. با هر به‌روزرسانی، برخی از کاراکترها کاملاً ترکیب می‌شوند. در ادامه لیستی از تغییرات را شاهد خواهید بود.

شخصیت Cassle

اگر پهبادBL-118 انرژی در هر زمان و در شرایط مختلف متوقف شود ، حرکت سایر پهپادهای دیگر نیز غیرفعال می‌شوند.

شخصیت Cetrion

هیچ اثری از جلوه‌های تصویری بادهای مهلک باقی نمانده پس از نابود شدن آن‌ها توسط موشک‌ها به‌طور ویژه تقویت نمی‌شوند.

شخصیت D’Vorah

Ovipositors این کاراکتر دیگر تحت هیچ شرایطی در طول گیم‌پلی از بین نمی‌روند.

شخصیت Erron Black

انیمیشن‌های ناردستی که برای این شخصیت وجود داشت اصلاح شدند.

شخصیت Geras

The Break Down Brutality این شخصیت بازی‌باز را ملزم به نگه داشتن دکمه پایین در هنگام ضربات می‌کند.

شخصیت Jade

Brutality Looking Good این شخصیت بازی‌باز را ملزم می‌‍کند که در حین ضربه کمی عقب نشینی کنند.

شخصیت Jax

I Said Sut Brutality این شخصیت بازی‌باز را ملزم می‌کند در هنگام ضربات جهت پایین را نگه دارند.

شخصیت Johnny Cage

جایزه‌ای که به  Brutality این شخصیت تعلق می‌گیرد دیگر نیازی به قابلیت Say Cheese Gear ندارد.

شخصیت Kano

Brutallity Bonzer این شخصیت اکنون بازی‌بازان را ملزم می‌کند که در حین ضربه از رقیب دور شود.

شخصیت Kitana

۱ – مجازات Brutallity بازی‌بازان را ملزم می‌کند که در حین ضربه از دفاع استفاده کنند.
۲ – Edenian Fade باعث نمی‌شود که کیتانا هنگام فرود آمدن، دیگر از سیستم دفاعیاستفاده  کند و اکنون همچنین به جای ضدحمله از این قابلیت استفاده می‌کند.

شخصیت Kollector

Slice Slice Slice Brutality دیگر نیازی به ضربه‌ی اول ندارد و همچنین بازی‌بازان را ملزم به نگه داشتن دکمه در حین ضربه می‌کند.

شخصیت Kung Lao

انیمیشن‌های ناردستی که برای این شخصیت وجود داشت اصلاح شدند.

شخصیت Raiden

نگه داشتن دکمه برای Brutal Bolt Brutality این شخصیت الزامی است.

شخصیت Skarlet

هنگامی که Bloodshot Ampify با زمان بندی خاصی انجام می شود، دیگر نمی توانید چیزی پرتاب کنید.

شخصیت Sub-Zero

Big Leg Brutality اکنون بازی‌بازان را ملزم به زدن ۴ ضربه در طول مسابقه می‌کند.

شخصیت Shao Kahn

Nothing Left Brutality نیازمند این است که بازی‌باز دکمه فلش پایین را نگه دارد.

شخصیت Shang Tsung

Inclement Weather Brutality نیازمند این است که بازی‌باز دکمه فلش پایین را نگه دارد.

شخصیت Nightwolf

No Leg to Stand On Brutality نیازمند این است که بازی‌باز دکمه فلش پایین را نگه دارد.

شخصیت Joker

Head Case Brutality نیازمند اجرای ترکیب C C D D E G E C برای سه بار می‌باشد.

شخصیت Terminator

زره این شخصیت هنگام Fatal Blow از دست می‌رود دیگر مثل سابق حذف نمی‌شود.

شخصیت Fujin

هوش مصنوعی اکنون می‌تواند پیگیری‌های حمله را به Sky Wakka انجام دهد.

شخصیت Robocop

با استفاده از یک انیمیشن نادرست برای چند فریم اول در شرایط خاص ، مساله‌ی جلوه‌های بصری را با Cobra Cannon برطرف کرد.

شخصیت Sheeva

رفع مشکل صوتی در هنگام اجرای Untamed Fury

امیدواریم که این تغییرات کاراکترها واقعاً در عملکرد رقابت تأثیر نگذارد. با این حال ، شخصیت‌هایی مانند فوجین ممکن است از آنجا که تغییرات خاصی داشته در مورد برخی از رقابت‌ها جلب توجه کند  چون تقویت شده است. همراه با فوجین، RoboCop نیز تغییرات چشمگیری را دریافت کرده است که ممکن است در برخی از بازی‎های خاص ، مزیت این شخصیت چشمگیر باشد. به طور کلی ، این تغییرات به هیچ وجه بر متای فعلی تأثیر نمی گذارند. مثل همیشه، توجه داشته باشید که متعادل کردن یک بازی مبارزه‌ای کار بسیار سختی است با این‌حال ، به‌نظر می‌رسد استودیوی ندرلم با به‌روزرسانی‌های منظم و تغییراتی در لیست آن‌‎ها در مسیر درست هدایت می‌شود.