گوگل در رویداد توسعه‌دهندگان I/O 2022 خود، تبلت جدید تحت برند پیکسل با نام Pixel Tablet را به‌صورت اولیه معرفی کرد. از آن زمان، اطلاعات مختلفی پیرامون این دستگاه و داک اتصال آن اعلام شده است و گوگل مشخصات بیشتری را نیز در جریان رونمایی از سری پیکسل ۷ در ماه اکتبر فاش کرد. اگرچه این شرکت هنوز تاریخ عرضه رسمی این تبلت را اعلام نکرده است، اما به‌نظر می‌رسد یک نمونه از پیکسل تبلت در فروشگاه فیس بوک به‌فروش گذاشته شده است که اولین تصویر زنده از این دستگاه را به ما نشان می‌دهد.

تبلت پیکسل عرضه‌نشده اکنون با شارژر رسمی و داک اتصال آن تنها با قیمت ۴۰۰ دلار در فروشگاه فیس بوک قابل خرید است. درحالی‌که فهرست جزئیات مربوط به این دستگاه یا نحوه دستیابی فروشنده به آن به‌اشتراک گذاشته نشده است، اما این صفحه شامل چندین تصویر زنده است که تبلت و داک اتصال آن را به‌نمایش می‌گذارد.

تبلت و داک نشان‌داده‌شده در تصاویر تقریباً غیرقابل تشخیص از آن‌هایی هستند که گوگل در رندرهای رسمی به‌نمایش گذاشته است و ما را به این باور می‌رساند که این دستگاه می‌تواند محصول نهایی باشد. این تبلت دارای حاشیه‌های بزرگ در اطراف نمایشگر با دوربین جلویی تعبیه‌شده در قاب بالایی، یک پورت USB Type-C در لبه سمت چپ و دو میکروفون در لبه بالایی خود است.

از سوی دیگر، داک اتصال این تبلت دارای لوگوی «G» گوگل، یک پورت شارژ در پشت و پین‌های pogo در جلو برای اتصال به تبلت است. این محصول با پارچه‌ای مانند بلندگوهای هوشمند Google Nest بر روی آن ساخته شده است.

همان‌طور که قبلاً ذکر شد، لیست فیس بوک مشخصات سخت‌افزاری تبلت پیکسل را فاش نمی‌کند. بااین‌حال، افشای اطلاعات قبلی ادعا می‌کردند که این دستگاه دارای تراشه Tensor G2 گوگل، صفحه‌نمایش ۱۰.۹۵ اینچی، فضای ذخیره‌سازی تا ۲۵۶ گیگابایت و دو سنسور ۸ مگاپیکسلی Sony IMX355 است. گوگل قصد دارد این تبلت را در اوایل سال آینده عرضه کند و ما انتظار داریم که این شرکت در هفته‌های منتهی به عرضه، جزئیات بیشتری از آن را به‌اشتراک بگذارد.

نظر شما درباره طراحی پیکسل تبلت در تصویر زنده آن چیست؟